Ruszyła kampania reklamowa "Teleexpresu"
Kampania związana jest z 20. rocznicą pojawienia się programu na antenie Telewizji Polskiej. Na plakatach reklamowych widnieje postać najpopularniejszego prezentera programu, Macieja Orłosia.
10.05.2006 | aktual.: 10.05.2006 07:26
„Plakaty reklamujące jeden z najpopularniejszych programów informacyjnych TVP zostały zamieszczone na 200 podświetlanych nośnikach i billboardach w największych miastach w całej Polsce” – informuje Katarzyna Twarowska, Wydział rzecznika TVP S.A. Spoty reklamujące "Teleexpress" będą emitowane w Radiu Zet i RMF FM, program będzie promowany także na stronie http://www.tvp.pl/. Kampania potrwa do 17 maja.
Kampanie przygotowało Biuro Marketingu i Promocji, za wykup mediów odpowiada Zenith Optimedia Group Sp. z o.o.
26 czerwca 1986 roku miało miejsce pierwsze wydanie „Teleexpressu”. Przez ten czas zrealizowano 7248 wydań popularnego programu informacyjnego. Przez redakcję przewinęło się około 80 osób.
„Na okrągłą rocznicę planujemy zmianę oprawy graficznej i scenografii dziennika, dzień „Teleexpressu” na tegorocznym festiwalu w Sopocie i jego plenerowe wydania tamże, szereg imprez towarzyszących łącznie z imprezą, gdzie zaproszone zostaną dawne i obecne gwiazdy, a także przyjaciele programu. Planujemy też wydanie płyty Telehitów 20-lecia Teleexpresu” – mówiła niedawno wortalowi Wirtualnemedia.pl Dorota Warakomska, koordynator programów informacyjnych TVP.
Będzie to 2 płytowy album, do którego dołączone zostaną płyty DVD z teledyskami.