Rusza projekt "Akademia Medialna"
Konsorcjum składające się z Polskiej Agencji Prasowej, Europejskiego Centrum Przedsiębiorczości (EuCP) i agencji public relations Prelite podjęło się nowego zadania, projektu "Akademia Medialna". Pomysł został dofinansowany przez Unię Europejską - pisze "Puls Biznesu".
26.06.2006 | aktual.: 26.06.2006 07:33
Otrzymaliśmy dotację w wysokości 1,63 mln zł na pomoc małym i średnim firmom w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi media relations oraz w świadomym budowaniu strategii informacyjnej - wyjaśnia Magdalena Jadziewicz z EuCP.
Małe i średnie firmy rzadko zatrudniają specjalistów PR lub korzystają z usług agencji PR, co w dużym stopniu zmniejsza ich konkurencyjność - powoduje nieobecność w mediach, a co za tym idzie, mniejszy zakres oddziaływania.
Ostatecznym beneficjentem dotacji nie jest konsorcjum, tylko uczestnicy szkoleń, którzy podczas dwudniowych warsztatów mają możliwość sprawdzenia i poprawienia swoich praktycznych umiejętności pracy przed kamerą czy mikrofonem, pisania komunikatów prasowych, a także otrzymują podstawową wiedzę na temat wykorzystania elementów internetu w relacjach z otoczeniem - informuje "Puls Biznesu". (PAP)