Rusza nowy projekt edukacyjny Multimedialna Polka
Operator kablowy Multimedia Polska startuje z projektem edukacyjnym
Multimedialna Polka, który ma ułatwić kobietom poruszanie się w
świecie nowych technologii, w tym telewizji cyfrowej. Komunikację
działań projektu spółka powierzyła agencji Garden of Words.
- Chcemy pokazać kobietom jak łatwy, przydatny i ciekawy może być kontakt ze światem nowych technologii - wyjaśnia ideę projektu Krystyna Kanownik, rzecznik prasowy Multimedia Polska. Spółka akcję kieruje do kobiet, bowiem z jej badań fokusowych wynika, że to właśnie panie najczęściej decydują o zakupach w gospodarstwie domowym. Te same badania pokazują, że Polacy cały czas mają słabe pojęcie o tym, jakie, poza lepszą jakością obrazu, możliwości daje telewizja cyfrowa.
W ramach projektu Multimedialna Polka agencja Garden of Words stworzy biuro komunikacji zapewniające nadzór nad całością działań zarówno z obszaru PR, jak i aktywności marketingowych skierowanych bezpośrednio lub pośrednio do kobiet. Wśród najważniejszych zadań agencji znajdują się między innymi: prowadzenie biura prasowego oraz przygotowanie koncepcji i realizacja strategii komunikacji projektu z uwzględnieniem jego edukacyjnej funkcji.
Wśród działań realizowanych w ramach Multimedialnej Polki znajdą się kobiece eventy czy sponsoring imprez, na których będzie można przekazywać informacje o telewizji cyfrowej. Spółka planuje też uruchomienie społecznościowego portalu edukacyjnego dla kobiet. Multimedia Polska zakłada, że projekt będzie realizowany przez kilka lat.