'Roxy Rewolucja' na stałe w ramówce i z kampanią


'Roxy Rewolucja', program w którym słuchacze Roxy FM mogą układać
playlistę radia, pozostanie w ramówce stacji i będzie promowany w
kampanii reklamowej.

28.09.2007 08:00

- Wyjątkowe zainteresowanie trwającą od początku wakacji akcją "Roxy Rewolucja", sprawiło, że zdecydowaliśmy się pozostawić ten program w jesiennej ramówce. Dzięki temu fani Roxy FM nadal będą próbować swoich sił w tworzeniu radiowej playlisty, a stacja już planuje kolejne interaktywne formaty w ramówce - wyjaśnia Marek Osada, dyrektor programowy Roxy FM.

W akcji "Roxy Rewolucja" słuchacze przez stronę internetową radia mogą proponować swoje ulubione utwory do playlisty, decydować, jak często Roxy FM gra dany utwór i tworzyć playlistę muzyczną na określoną godzinę programu w paśmie od 9.00 do 16.00. Wybór ułatwia możliwość odsłuchania 30-sekundowych fragmentów piosenek.

W piątki od 19.00 do 20.00 w programie "Top 7 po 7" na antenie stacji można usłyszeć najczęściej wybierane przez słuchaczy utwory.

Jesienny program "Roxy Rewolucja" będzie wspierać kampania promocyjna w prasie ("Metro", "Machina", "Dlaczego", "Film"), na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS oraz w portalach internetowych WP.pl i Gazeta.pl, a także autopromocja na antenie stacji. W kampanii zaplanowanej przez Radio Roxy FM wykorzystano kreacje autorstwa agencji Wzorcownia Promocja i PR (outdoor i prasa) oraz firmy One-2-One (internet).

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Zobacz także
Komentarze (0)