Roger Federer w kampanii reklamowej Nationale Suisse
Firma Nationale Suisse przygotowała kampanię reklamową, w której udział weźmie najlepszy tenisista świata Roger Federer.
Kampania ma się skupiać na przekazywaniu podstawowych wartości Nationale Suisse, czyli personalizacji i odnoszeniu sukcesów, a także prezentacji nowego wizerunku marki.
Roger Federer jest idealnym partnerem dla firmy, jako że reprezentuje jej wartości jak nikt inny. Postrzegany jest jako prawdziwy ambasador. Ponadto uważany jest za artystę na korcie, co idealnie pasuje do motta National Suisse – „Making insurance an art.”
Kampanię, która rozpocznie się tej wiosny, będą wspierać spoty telewizyjne, reklamy w prasie i inne akcje promocyjne.
National Suisse to jedna z dziesięciu największych szwajcarskich firm ubezpieczeniowych, mająca swoich klientów również w innych europejskich krajach, takich jak Niemcy, Francja, Włochy, Belgia i Hiszpania. Stworzona została w 1883 roku, co daje jej prawie 125 lat doświadczeń na rynku ubezpieczeń. Na dzień 30 czerwca 2006 roku firma zatrudniała 2037 pracowników, z czego 1908 w pełnym wymiarze godzin.
Roger Federer ostatnio pobił rekord Jimmy Connorsa w ilości tygodni spędzonych nieprzerwanie na miejscu nr 1 w światowym rankingu tenisistów. Przez wielu ekspertów już jest uznawany za najlepszego tenisistę w historii dyscypliny, mimo że jest dopiero w połowie swojej kariery. W swoim dorobku ma 10 wielkoszlemowych tytułów – 4 razy triumfował na trawiastej nawierzchni Wimbledonu, po 3 razy na twardych kortach US Open i Australian Open. Do kolekcji brakuje mu tylko tytułu na ziemnych kortach Rolanda Garrosa w Paryżu, gdzie w ubiegłym roku był w finale. Tegoroczny French Open rozpoczyna się pod koniec maja.
Niedawno Roger Federer wraz z golfistą Tigerem Woodsem i piłkarzem Thierry Henrym został nowym ambasadorem marki Gillette.