[ Renault Modus, samochód o wielkim sercu ]( http://adv.reklama.wp.pl/as/renault3.html )
Już teraz pod adresem www.modus.renault.pl możesz dokładnie zapoznać się z Renault Modus. Oprócz wielu zdjęć samego modelu oraz jego widoku 360°, w serwisie znajdziecie interaktywne tapety, wygaszacze ekranu, grę oraz wirtualny palm top (2 ostatnie aplikacje dostępne po rejestracji w Klubie Modus’a).
15.01.2004 | aktual.: 16.02.2005 16:24
Modus to samochód sympatyczny, przyjazny, z ekspresyjnym uśmiechem z przodu, z wysuniętą panoramiczną przednią szybą i ogromną powierzchnią przeszkloną, zapewniającą jasność niezrównaną w tym segmencie pojazdów. Przeszklona powierzchnia pokrywająca ponad trzy i pół metra kwadratowego to osiągnięcie porównywalne z rozwiązaniami stosowanymi w najlepszych samochodach jednobryłowych wyższego segmentu.
Oprócz interesującego wzornictwa model Modus proponuje swoim pasażerom wielką przestrzeń życiową. Pojazd o rozmiarach kompaktowych nigdy nie był zarazem tak przestronny. Modus - o długości 3,79 m, równoważnej długości Clio - jest liderem w swoim segmencie, jeśli chodzi o wielkość wnętrza. Większa jest wysokość dachu, szerokość między słupkami wynosi 1,34 m, a przestrzeń na kolana z tyłu wynosi 23 cm.
Wyjątkowej wielkości wnętrza towarzyszą innowacyjne i pomysłowe funkcje. Modus to skarbiec pomysłowych rozwiązań, praktycznych w codziennym życiu.
Jedyny na rynku bagażnik na rower został stworzony specjalnie dla modelu Modus. Można go bardzo łatwo i szybko zamontować i zdemontować. Złożony, mieści się w bagażniku niezależnie od pozycji kanapy. Jego system mocowania jest zintegrowany z tylnym zderzakiem, co pozwoli Wam zaoszczędzić wiele cennych minut!
Modus został wyposażony w pomysłowy dostęp do koła zapasowego zamocowanego pod podłogą z tyłu i umieszczonego na osłonie. Wyjęcie koła następuje po pociągnięciu za rączkę. Aby ponownie zamontować koło, wystarczy jedynie umieścić koło na osłonie i pociągnąć rączkę do siebie.
Historycznie rzecz biorąc, powołaniem samochodu jednobryłowego jest przede wszystkim zapewnienie przestrzeni i funkcji ułatwiających życie pasażerom. Jednak Modus idzie jeszcze dalej, oferując istotne funkcje techniczne zarezerwowane dotychczas dla pojazdów z wyższych segmentów. W dziedzinie bezpieczeństwa Modus celuje w najwyższy poziom w swojej kategorii i ma ambicję dołączyć do wąskiego grona klasyfikacji EuroNCAP: do 5 samochodów Renault, które już uzyskały 5 gwiazdek.
Modus przykłada szczególną wagę do widoczności: dodatkowe oświetlanie na zakrętach, które - jako światowa premiera w segmencie B - rozszerza pole widzenia kierowcy do 40°; lampy ksenonowe z podwójną optyką i systemem automatycznej korekcji zasięgu reflektorów.
Własności jezdne oraz układ hamulcowy korzystają z dynamicznych cech platformy B, godnej wyższych segmentów. Układ hamulcowy jest wyposażony w system ABS i elektroniczny system wyrównywania siły hamowania. Modus posiada dynamiczną kontrolę trakcji (ESP) z kontrolą siły odśrodkowej na zakrętach oraz system kontroli ciśnienia w oponach, pierwszy w segmencie B pojazdów Renault.
Dla ochrony pasażerów Modus korzysta z wyników uzyskanych przez inne pojazdy tej gamy: wzmocniona konstrukcja ze strefami kontrolowanego zgniotu, system SRP trzeciej generacji z 6 poduszkami powietrznymi i mocowaniami Isofix do siedzeń dla dzieci.
Ponadto Modus posiada szeroką gamę jednostek napędowych obejmującą 3 silniki benzynowe o mocy 75, 98 i 113 KM, dwa silniki dCi 65 i 80 KM oraz dwie skrzynie biegów, automatyczną i mechaniczną.
Zostań uprzywilejowanym członkiem Klubu Modus’a. Dzięki klubowi będziesz miał stałe, najnowsze wiadomości na temat Modus’a oraz niepowtarzalną okazję umówić się na jazdę próbną zanim będą mogli zrobić to inni.