Trwa ładowanie...
15-01-2004 14:00

[ Renault Modus, samochód o wielkim sercu ]( http://adv.reklama.wp.pl/as/renault3.html )

Już teraz pod adresem www.modus.renault.pl możesz dokładnie zapoznać się z Renault Modus. Oprócz wielu zdjęć samego modelu oraz jego widoku 360°, w serwisie znajdziecie interaktywne tapety, wygaszacze ekranu, grę oraz wirtualny palm top (2 ostatnie aplikacje dostępne po rejestracji w Klubie Modus’a).

[ Renault Modus, samochód o wielkim sercu ]( http://adv.reklama.wp.pl/as/renault3.html )
d1zzxp0
d1zzxp0

Modus to samochód sympatyczny, przyjazny, z ekspresyjnym uśmiechem z przodu, z wysuniętą panoramiczną przednią szybą i ogromną powierzchnią przeszkloną, zapewniającą jasność niezrównaną w tym segmencie pojazdów. Przeszklona powierzchnia pokrywająca ponad trzy i pół metra kwadratowego to osiągnięcie porównywalne z rozwiązaniami stosowanymi w najlepszych samochodach jednobryłowych wyższego segmentu.

Oprócz interesującego wzornictwa model Modus proponuje swoim pasażerom wielką przestrzeń życiową. Pojazd o rozmiarach kompaktowych nigdy nie był zarazem tak przestronny. Modus - o długości 3,79 m, równoważnej długości Clio - jest liderem w swoim segmencie, jeśli chodzi o wielkość wnętrza. Większa jest wysokość dachu, szerokość między słupkami wynosi 1,34 m, a przestrzeń na kolana z tyłu wynosi 23 cm.

Wyjątkowej wielkości wnętrza towarzyszą innowacyjne i pomysłowe funkcje. Modus to skarbiec pomysłowych rozwiązań, praktycznych w codziennym życiu.

d1zzxp0

Jedyny na rynku bagażnik na rower został stworzony specjalnie dla modelu Modus. Można go bardzo łatwo i szybko zamontować i zdemontować. Złożony, mieści się w bagażniku niezależnie od pozycji kanapy. Jego system mocowania jest zintegrowany z tylnym zderzakiem, co pozwoli Wam zaoszczędzić wiele cennych minut!

Modus został wyposażony w pomysłowy dostęp do koła zapasowego zamocowanego pod podłogą z tyłu i umieszczonego na osłonie. Wyjęcie koła następuje po pociągnięciu za rączkę. Aby ponownie zamontować koło, wystarczy jedynie umieścić koło na osłonie i pociągnąć rączkę do siebie.

Historycznie rzecz biorąc, powołaniem samochodu jednobryłowego jest przede wszystkim zapewnienie przestrzeni i funkcji ułatwiających życie pasażerom. Jednak Modus idzie jeszcze dalej, oferując istotne funkcje techniczne zarezerwowane dotychczas dla pojazdów z wyższych segmentów. W dziedzinie bezpieczeństwa Modus celuje w najwyższy poziom w swojej kategorii i ma ambicję dołączyć do wąskiego grona klasyfikacji EuroNCAP: do 5 samochodów Renault, które już uzyskały 5 gwiazdek.

Modus przykłada szczególną wagę do widoczności: dodatkowe oświetlanie na zakrętach, które - jako światowa premiera w segmencie B - rozszerza pole widzenia kierowcy do 40°; lampy ksenonowe z podwójną optyką i systemem automatycznej korekcji zasięgu reflektorów.

d1zzxp0

Własności jezdne oraz układ hamulcowy korzystają z dynamicznych cech platformy B, godnej wyższych segmentów. Układ hamulcowy jest wyposażony w system ABS i elektroniczny system wyrównywania siły hamowania. Modus posiada dynamiczną kontrolę trakcji (ESP) z kontrolą siły odśrodkowej na zakrętach oraz system kontroli ciśnienia w oponach, pierwszy w segmencie B pojazdów Renault.

Dla ochrony pasażerów Modus korzysta z wyników uzyskanych przez inne pojazdy tej gamy: wzmocniona konstrukcja ze strefami kontrolowanego zgniotu, system SRP trzeciej generacji z 6 poduszkami powietrznymi i mocowaniami Isofix do siedzeń dla dzieci.

Ponadto Modus posiada szeroką gamę jednostek napędowych obejmującą 3 silniki benzynowe o mocy 75, 98 i 113 KM, dwa silniki dCi 65 i 80 KM oraz dwie skrzynie biegów, automatyczną i mechaniczną.

Zostań uprzywilejowanym członkiem Klubu Modus’a. Dzięki klubowi będziesz miał stałe, najnowsze wiadomości na temat Modus’a oraz niepowtarzalną okazję umówić się na jazdę próbną zanim będą mogli zrobić to inni.

d1zzxp0
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Wyłączono komentarze

Jako redakcja Wirtualnej Polski doceniamy zaangażowanie naszych czytelników w komentarzach. Jednak niektóre tematy wywołują komentarze wykraczające poza granice kulturalnej dyskusji. Dbając o jej jakość, zdecydowaliśmy się wyłączyć sekcję komentarzy pod tym artykułem.

Paweł Kapusta - Redaktor naczelny WP
Paweł KapustaRedaktor Naczelny WP
d1zzxp0
Więcej tematów