Trwa ładowanie...
d1vp5ci
08-06-2007 07:10

Rekordowe nakłady reklamowe na gejowskie media

Wydatki reklamowe na prasę dla gejów i lesbijek wyniosły w ubiegłym roku 223,3 miliona dolarów.

d1vp5ci
d1vp5ci

Wynika z badania firm Prime Access Inc. i Rivendell Media.

W ciągu ostatniej dekady, wydatki reklamowe na te niszowe publikacje, notowały trzy razy szybszy wzrost w porównaniu z całą prasą konsumencką.

W ubiegłym roku wzrost wydatków reklamowych na prasę dla gejów i lesbijek wyniósł 5,2 procenta w porównaniu z rokiem 2005. Z kolei biorąc pod uwagę ostatnie dziesięć lat, średni roczny wzrost wyniósł 11,8 procenta.

Spośród światowych marek, klasyfikowanych w rankingu 'Fortune 500', reklamy 183 z nich znalazły się w ubiegłym roku w gejowskich mediach. W 1994 roku było ich zaledwie 19, co oznacza wzrost o blisko tysiąc procent.

d1vp5ci
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1vp5ci
Więcej tematów