Quality Content - zasoby dla mediów i reklamy
Z inicjatywy wydawnictwa Phoenix Press na rynek wprowadzona została marka "Quality Content" nawiązująca do popularnego na Zachodzie pojęcia.
18.01.2006 22:36
Pod nazwą tą kryją się profesjonalne zasoby redakcyjne - obecnie głównie treści rozrywkowe (krzyżówki, łamigłówki, humor rysunkowy). Tym sposobem sformalizowano dotychczasowe prace wydawnictwa na rzecz zapewnienia contentu rozrywkowego dla różnorodnych klientów - podano w komunikacie.
Produkt dedykowany jest wydawnictwom, agencjom reklamowym i PR oraz firmom, które do własnych publikacji prasowych, produkcji BTL, Internetu oraz biuletynów firmowych potrzebują w krótkim czasie nie wymagającego korekty, różnorodnego materiału redakcyjnego. Jest on dostarczany w formacie gotowym do składu DTP. Szybkie wyszukanie treści wg określonych parametrów wspomaga cyfrowa baza QC (kilkanaście tysięcy zasobów), która gwarantuje wyłączenie oferowanych materiałów z powszechnej sprzedaży na określony czas.
Realizowane są również treści na zlecenie, umożliwiające profilowanie ich w zależności od grupy docelowej czy np. zakresu tematycznego. Obecnie oprócz wspomnianych rozrywek umysłowych, do sprzedaży udostępniono horoskopy i psychotesty.
W ramach promocji marki uruchomiono stronę internetową, która oprócz prezentacji kluczowych argumentów dla mediów i reklamy dotyczących wykorzystania Quality Content zawiera bogaty słownik pojęć szaradziarskich z przykładami. Przeprowadzono również kampanię mailingową pozwalającą osobom z branży na sprawdzenie ich znajomości pojęć marketingowych, mediowych i reklamowych za pośrednictwem tematycznej krzyżowki - czytamy w infomacji prasowej.