PZU i PZU Życie: przetarg na obsługę ATL


PZU SA i PZU Życie SA ogłoszą przetarg na obsługę ATL zgodny z
zasadami Stowarzyszenia Agencji Reklamowych. PZU podpisał list
intencyjny w tej sprawie skierowany do SAR-u.

11.10.2007 08:00

- Jako organizator przetargu zaprosiliśmy do niego ograniczoną ilość wyselekcjonowanych agencji, tak aby nie narażać dużej liczby agencji na koszty związane z przygotowaniem oferty. Agencje, których projekty spełnią formalne wymogi oferty przetargowej mogą liczyć na ustalony przez SAR zwrot kosztów związanych z przygotowaniem propozycji, a sam przetarg da odpowiednią ilość czasu na przygotowanie oferty przez Agencje - powiedziała Ewa Zaremba, Zastępca Dyrektora Biura Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu PZU i PZU Życie.

PZU prowadzi obecnie dwie duże kampanie reklamowe. Pierwsza z nich to kampania związana z OC w PZU pod hasłem "Mniej niż zero" z przebojem zespołu Lady Pank pod tym samym tytułem. Kampania ma charakter zasięgowy, jest obecna w TV i internecie. Druga kampania to prowadzona we wrześniu i październiku kampania Dotowanych Ubezpieczeń Rolnych. Prowadzona jest ona w mediach specjalistycznych i w radio (spoty i sponsoring).

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Zobacz także
Komentarze (0)