Trwa ładowanie...
dfdraq2
12-01-2006 20:35

Przyznano tytuły Medialne Osobowości Roku 2005

Rozstrzygnięto plebiscyt Medialne Osobowości Roku, organizowany przez Stowarzyszenie Polskich Mediów. Tytuły przyznano w pięciu kategoriach - najbardziej popularny dziennikarz, polityk, aktor, fotograf i medialny Manipulator. Zwycięzcami zostali odpowiednio: Kamil Durczok, Jarosław Kaczyński, Maciej Stuhr, Tomasz Gudzowaty i Jacek Kurski.

dfdraq2
dfdraq2

Wyniki plebiscytu, w którym ankiety wypełniło ponad 3 tys. osób, ogłoszono w czwartek podczas Noworocznego Spotkania Mediów w Konstancinie - Jeziornej koło Warszawy. Poinformowali o nich organizatorzy przedsięwzięcia.

Wśród dziennikarzy najbardziej popularnymi okazali się: Kamil Durczok (845 głosów), Tomasz Lis (631) i Monika Olejnik (342).

Na czele polityków znaleźli się Jarosław Kaczyński (789 głosów), Donald Tusk (735) oraz Lech Kaczyński (721).

Wśród aktorów na pierwszym miejscu uplasował się Maciej Stuhr (701 głosów), za nim Janusz Gajos (686) i Cezary Pazura (627).

dfdraq2

Najbardziej popularnym fotografem okazał się Tomasz Gudzowaty (652 głosów), kolejnymi Adam Bujak (547) oraz Henryk Sawka (426).

Wśród medialnych Manipulatorów najwięcej głosów zdobyli: Jacek Kurski (953), Danuta Waniek (921) i Jerzy Urban (632).

Stowarzyszenie Polskich Mediów (SPM) powstało w 2002 roku. Skupia osoby pracujące w środkach masowego przekazu oraz osoby i instytucje związane z mediami zawodowo i społecznie lub wspierające ich działalność. Celami SPM są m.in. działania promujące na świecie polską gospodarkę, kulturę i naukę, integrowanie działań środowisk dziennikarskich, a także popularyzowanie różnorodnych działań mających na celu dobro środowisk regionalnych i lokalnych.

dfdraq2
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dfdraq2
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj