Trwa ładowanie...
Artykuł sponsorowany
30-07-2018 12:37

Przemyślana strategia treści kluczem do sukcesu

Reklamy internetowe nie są niczym nowym i atakują każdego użytkownika Internetu kilkadziesiąt razy dziennie, a mimo to wiele przedsiębiorstw inwestuje środki w tę metodę docierania do klientów. Zarządzający firmami nie mają świadomości, że jedno z najlepszych narzędzi kontaktu z odbiorcami od dawna mają w swojej organizacji – to rzetelna wiedza i doświadczenie w branży. Jak jednak dzielić się tymi wartościami z konsumentami? Z pomocą przychodzi content marketing i właściwie dobrana, przemyślana strategia treści oraz reklamowanie ich w każdy, efektywny sposób (adwords, mailing itp.)

Przemyślana strategia treści kluczem do sukcesuŹródło: Materiały prasowe
d6usgdg
d6usgdg

Czym jest content marketing?

Celem każdej firmy jest zbudowanie jak największego portfela klientów. Dlatego kluczem jest dotarcie do konsumentów i utrzymanie ich uwagi. Idealnym do tego narzędziem jest content marketing, czyli długofalowa strategia działania skoncentrowana na dostarczaniu potencjalnym klientom rzetelnych i wartościowych treści. Więcej informacji na temat content marketingu można znaleźć na stronie: internetum.com. Na jakie korzyści może liczyć przedsiębiorstwo, które decyduje się na wdrożenie strategii marketingu treści?

Korzyści z dla przedsiębiorstwa z content marketingu

  • Budowanie wizerunku eksperta – firma, która działa w Internecie i dysponuje przyjazną i dostosowaną do technologii mobilnych witryną, ma szansę zainteresować użytkowników sieci. Istotna jest jednak zawartość strony firmowej. Czy znajduje się na niej blog z wartościowymi artykułami, a może link do fanpage’a, na którym można poczytać interesujące posty? Firma, która konsekwentnie wykorzystuje swoje miejsce w sieci, by dzielić się wiedzą, ma szansę być rozpoznawana jako ekspert w branży. Sklep z maszynami do szycia może opublikować serię filmików dla początkujących i w ten sposób budować swój pozytywny wizerunek.
  • Przywiązanie klientów do treści – użytkownicy, którzy odkryją ciekawego bloga firmowego lub fanpage, będą chętnie odwiedzać witrynę, by dowiedzieć się czegoś nowego i miło spędzić czas. Przedsiębiorstwo musi skoncentrować się na opracowywaniu ciekawych newsów i artykułów, by powoli przywiązywać klientów do publikacji treści. Dobrym pomysłem jest wprowadzenie newslettera i korzystanie z mediów społecznościowych.
  • Dotarcie do szerokiego grona odbiorców, czyli potencjalnych klientów – ludzie chętnie dzielą się ciekawymi i śmiesznymi informacjami. Jeśli znajdą je na stronie internetowej przedsiębiorstwa, na pewno będą skłonni dać „lajka” i udostępnić post czy artykuł. W ten sposób firma ma szansę dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów. Być może nikt nie będzie się chwalił, że widział nowoczesne formy do ciasta, ale z przepisu na brownie, czy szarlotkę skorzysta bardzo wiele osób, a ciasto trzeba w czymś upiec, prawda?
  • Promowanie firmy lokalnie – content marketing to również doskonały sposób na lokalne promowanie firmy. Przedsiębiorstwo powinno poruszać w swoich artykułach różne tematy, na przykład dzielić się sposobami na rozwiązywanie lokalnych problemów. Warszawska firma zajmująca się ochroną posesji może przygotować serię artykułów o tym, jak zabezpieczyć domy w Wilanowie przed wyjazdem na wakacje. W ten sposób, umieszczając w Internecie wartościowe treści, jednocześnie promuje swoje usługi dla miasta Warszawy i okolic.
  • Potrzymanie długofalowych, serdecznych relacji – przedsiębiorstwo, które ma wdrożoną strategię content marketingu, będzie wykorzystywać to narzędzie do utrzymania kontaktu ze stałymi klientami (newsletter) oraz z tymi konsumentami, którzy jednorazowo skorzystali z produktu lub usługi. Dostarczając im wiedzę i rozrywkę, firma ma szansę zbudować i potrzymać długofalowe, serdeczne relacje. Przecież każdy człowiek lubi mieć w gronie znajomych kogoś, kto bezinteresownie dba o jego dobry humor.

Dzieląc się z konsumentami wiedzą i doświadczeniem, przedsiębiorstwo ma szansę uzyskać status eksperta – lidera w swojej branży. Może to osiągnąć, działając zgodnie ze starannie opracowaną strategią content marketingu.

d6usgdg
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d6usgdg
Więcej tematów