Trwa ładowanie...
d2yk04d
04-07-2007 14:11

Przed zakupem Internet najważniejszy

d2yk04d
d2yk04d

Dla ponad połowy amerykańskich internautek powyżej 25. roku życia, internet jest głównym źródłem informacji przed potencjalnym zakupem danego produktu.

Wynika z raportu firmy Burst Media.

Internet zyskał tutaj zdecydowaną przewagę w porównaniu z innymi metodami. 10,9 procenta kobiet wskazało na krewnych i znajomych, 9,9 procenta na prasę, 5,8 procenta na telewizję, 5,1 procenta na broszury, prospekty i ulotki, a 1,3 procenta na radio.

Ponad połowa badanych kobiet korzystających z Internetu robiła zakupy online w ciągu ostatnich sześciu miesięcy.

Spośród kategorii, z których produkty i usługi respondentki kupowały w sieci, najbardziej popularną okazały się podróże (37,5 procenta), następnie odzież (32,4 procenta) i produkty związane ze zdrowiem i urodą (27 procent).

d2yk04d
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2yk04d
Więcej tematów