Przed zakupem Internet najważniejszy

Dla ponad połowy amerykańskich internautek powyżej 25. roku życia, internet jest głównym źródłem informacji przed potencjalnym zakupem danego produktu.

Wynika z raportu firmy Burst Media.

Internet zyskał tutaj zdecydowaną przewagę w porównaniu z innymi metodami. 10,9 procenta kobiet wskazało na krewnych i znajomych, 9,9 procenta na prasę, 5,8 procenta na telewizję, 5,1 procenta na broszury, prospekty i ulotki, a 1,3 procenta na radio.

Ponad połowa badanych kobiet korzystających z Internetu robiła zakupy online w ciągu ostatnich sześciu miesięcy.

Spośród kategorii, z których produkty i usługi respondentki kupowały w sieci, najbardziej popularną okazały się podróże (37,5 procenta), następnie odzież (32,4 procenta) i produkty związane ze zdrowiem i urodą (27 procent).

04.07.2007 14:11

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)