Skandal w Biedronce. Klient odkrył szczegół i wrzucił zdjęcie do sieci

W małopolskiej Biedronce sprzedawano masło po terminie ważności. Sieć szybko zareagowała na skandal, apelując do klientów o zgłaszanie podobnych przypadków.

Promocja na przeterminowane masło. Biedronka się tłumaczy
Promocja na przeterminowane masło. Biedronka się tłumaczy
Źródło zdjęć: © East News, wykop.pl
Kamila Gurgul

W jednym ze sklepów sieci Biedronka w Małopolsce doszło do skandalicznej sytuacji. Klient odkrył, że masło sprzedawane w promocji 3 + 3 gratis miało przekroczony termin ważności. Promocja rozpoczęła się 3 lutego, podczas gdy data ważności na opakowaniu wskazywała 1 lutego. Klient szybko podzielił się odkryciem w internecie, co wywołało falę oburzenia.

"Błąd pracownika"

Zdjęcie przeterminowanego masła szybko obiegło sieć razem z wpisem o tytule "Promka na masło w Biedronce, czyli czyszczenie magazynów po terminie". Biedronka natychmiast zareagowała na sytuację, przyznając, że doszło do błędu pracownika odpowiedzialnego za kontrolę terminów ważności.

- Zachęcamy również naszych klientów, aby w przypadku zaobserwowania podobnych zdarzeń zgłaszali je bezpośrednio personelowi sklepu, co pozwoli na natychmiastową reakcję - podkreślił menedżer Krzysztof Stanek.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Rząd interweniuje ws. masła. "Rynek zareaguje spadkiem cen"

Działania naprawcze

Sieć Jerónimo Martins Polska S.A., właściciel Biedronki, podjęła działania naprawcze, przeprowadzając dodatkową kontrolę i szkoląc personel. Firma podkreśliła, że bezpieczeństwo i jakość oferowanych produktów są dla niej priorytetem.

Czytaj także:

Biedronkamasłoprzeterminowana żywność

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (213)