Trwa ładowanie...
d3v785r
12-09-2008 08:00

Praktikomania - nowa kampania reklamowa Praktiker Polska


Spoty telewizyjne i radiowe, materiały POS, billboardy, gazetka
promocyjna oraz intensywna komunikacja w marketach złożą się na
kolejną edycję kampanii reklamowej firmy Praktiker Polska. Kampania
pod hasłem "Praktikomania - szał zmian w Twoim domu" rusza 12-go i
trwać będzie do 25-go września br.

d3v785r
d3v785r

"Praktikomania - szał zmian w Twoim domu" to kontynuacja kampanii o zasięgu ogólnopolskim, której pierwsza część miała miejsce w terminie od 4 do 17 kwietnia b.r. Obecna akcja kładzie szczególny nacisk na promocję produktów dekoracyjnych i wnętrzarskich. Kampania zostanie dodatkowo wsparta nowym katalogiem Praktiker "JESIEŃ 2008", który ukaże się na rynku już 19 września.

Działania ATL, oparte na planie media mix, obejmują: outdoor (billboardy), TV - spoty telewizyjne w TVP1, TVP2, TV POLSAT, TVN oraz w mniejszych stacjach wspierających, radio (RMF FM i rozgłośnie lokalne), prasę lokalną oraz działania w Internecie. Aktywności BTL, oparte są na intensywnej komunikacji prowadzonej w marketach, gdzie pojawią się m.in. materiały POS, takie jak: plakaty, naklejki podłogowe, hangery, wobblery oraz drobne gadżety dla najmłodszych.

Kreację wykonała agencja Szwejkowski, zakupu mediów dokonał dom mediowy Guideline, zaś za PR odpowiada agencja Kuźnia PR.

d3v785r
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3v785r
Więcej tematów