Praktikomania - nowa kampania reklamowa Praktiker Polska
Spoty telewizyjne i radiowe, materiały POS, billboardy, gazetka
promocyjna oraz intensywna komunikacja w marketach złożą się na
kolejną edycję kampanii reklamowej firmy Praktiker Polska. Kampania
pod hasłem "Praktikomania - szał zmian w Twoim domu" rusza 12-go i
trwać będzie do 25-go września br.
12.09.2008 08:00
"Praktikomania - szał zmian w Twoim domu" to kontynuacja kampanii o zasięgu ogólnopolskim, której pierwsza część miała miejsce w terminie od 4 do 17 kwietnia b.r. Obecna akcja kładzie szczególny nacisk na promocję produktów dekoracyjnych i wnętrzarskich. Kampania zostanie dodatkowo wsparta nowym katalogiem Praktiker "JESIEŃ 2008", który ukaże się na rynku już 19 września.
Działania ATL, oparte na planie media mix, obejmują: outdoor (billboardy), TV - spoty telewizyjne w TVP1, TVP2, TV POLSAT, TVN oraz w mniejszych stacjach wspierających, radio (RMF FM i rozgłośnie lokalne), prasę lokalną oraz działania w Internecie. Aktywności BTL, oparte są na intensywnej komunikacji prowadzonej w marketach, gdzie pojawią się m.in. materiały POS, takie jak: plakaty, naklejki podłogowe, hangery, wobblery oraz drobne gadżety dla najmłodszych.
Kreację wykonała agencja Szwejkowski, zakupu mediów dokonał dom mediowy Guideline, zaś za PR odpowiada agencja Kuźnia PR.