Postacie z serialu 'Czterej pancerni i pies' w kampanii Heyah
Rozpoczyna się nowa kampania Heyah, która komunikuje nową ofertę o nazwie 'Ładujemy Podwójnie'.
15.02.2006 07:17
Od 15 lutego, użytkownicy Heyah, mogą otrzymać w prezencie podwojenie wartość doładowania konta. Do prezentacji oferty wykorzystano nową kreację, w której pojawiają się motywy i postacie z serialu 'Czterej pancerni i pies'.
Nowy 15-sekundowy spot będzie można obejrzeć od środy 15 lutego, w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat, TV4) oraz innych stacjach takich jak: MTV, VIVA, TVN Turbo.
W tym samym czasie rozpocznie się kampania w prasie. Obejmie ona dzienniki ogólnopolskie i lokalne, dodatki do dzienników, tygodniki i dwutygodniki ( młodzieżowe, lifestyle’owe, motoryzacyjne, komputerowe). W radiu prezentowana będzie w stacjach ogólnopolskich, takich jak: RMF FM, radio ZET, Radiostacja, sieć ESKA.
W Internecie elementy kampanii pojawią się na portalach i stronach tematycznych popularnych wśród młodzieży: lifestyle’owych, clubbingowych, poświeconych rozrywce oraz witrynach poświeconych tematyce telefonii komórkowej. Obok outdooru (billboardy, citylighty), a także formy ambientowe: w kinach, szkołach średnich i wyższych, pubach i kafejkach internetowych.
Za Kreację kampanii odpowiada agencja G7, za kreacją internetową agencja Engine, planowaniem i zakupem mediów zajął się Optimum Media OMD.