Politycy PO zatrudnili agencję do poprawy wizerunku
Kierownictwo Klubu PO postanowiło poprawić
swój wizerunek medialny. Szkolenia
przeprowadzi agencja PR Adama Łaszyna Alert Media Communications - ustaliła "Rzeczpospolita".
09.10.2008 | aktual.: 09.10.2008 02:17
Agencja pomoże też władzom klubu wyłuskać z niego nowe medialne gwiazdy. To oznacza powrót do współpracy zakończonej awanturą po ostatnich wyborach parlamentarnych, w których Łaszyn doradzał PO. Polityków z otoczenia premiera rozwścieczyło, że Łaszyn kreował się na twórcę sukcesu Donalda Tuska.
Z informacji "Rz" wynika, że na razie Alert Media obserwuje wystąpienia w mediach polityków PO. Potem wspólnie z władzami klubu ma analizować ankiety, w których parlamentarzyści napiszą m.in., czym się chcą zajmować.
Kolejnym etapem mają być szkolenia medialne na różnych szczeblach. PO ma wobec swoich posłów i senatorów ambitne plany. Jak dowiedziała się "Rz", partia chce nawet wyłonić ze swoich szeregów stałych felietonistów.