Poczta e‑mail przyczyną stresu pracowników


Ponad 1/3 pracowników czuje się zestresowanych z powodu liczby
wiadomości e-mail jakie otrzymują w biurze oraz presji aby
natychmiast na nie odpowiedzieć - wynika z badania przeprowadzonego
przez naukowców z Glasgow University.

16.08.2007 08:00

Szczególnie zestresowane z tego powodu są kobiety, spośród których tylko 38 procent czuje się wystarczająco odprężonych aby odczekać dzień lub nawet więcej zanim odpiszą na danego maila.

Z badania wynika, że niektórzy pracownicy sprawdzają swoją skrzynkę odbiorczą nawet do 40 razy na godzinę.

Eksperci sugerują, że prostym rozwiązaniem na zmniejszenie stresu związanego z e-mailami jest rzadsze ich sprawdzanie. Według nich pracownicy powinni ustalić dwie, najwyzej trzy pory w ciągu dnia na przeglądanie elektronicznej poczty.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)