Po ponad 12 latach Vistula odświeża wizerunek

Nowa wizualizacja marki jest konsekwencją zmian rynkowych oraz potwierdzeniem przekształcenia się Vistuli z producenta garniturów w firmę modową.

08.03.2006 01:32

Vistula oferuje teraz pełną kolekcję odzieży męskiej, włączając płaszcze, koszule, krawaty, paski czy buty.

- Analiza rynku, a także rosnących oczekiwań konsumentów zadecydowała o konieczności zmiany znaku graficznego, czyli najbardziej identyfikowalnego elementu marki – twierdzi Kinga Muczyńska, dyrektor Mktg & PR. Ze względu na bardzo wysoką świadomość samej marki wśród klientów (znajomość wspomagana wynosi prawie 80%), nazwa „Vistula” pozostała bez zmian.

Nowa czarno-biała kolorystyka, a także nowoczesne liternictwo logo to odwołanie do najnowszych trendów w modzie i grafice. Czerń i biel – kolory charakterystyczne obecnie dla Vistuli - uważane są za nieśmiertelne, modne i zawsze eleganckie.

Nowa wizualizacja jest jednym z elementów strategii, mającej na celu wzmocnienie siły całego brandu. Strategii skoncentrowanej na tworzeniu kolekcji, będących odbiciem rynku i preferencji klientów, dynamicznego rozwoju sieci salonów firmowych, które mieścić się będą w coraz lepszych lokalizacjach. Jest także jednym z celów korporacyjnych na najbliższe 3 lata, dążących do uplasowania Vistuli na pozycji głównego operatora w handlu detalicznym odzieżą męską na rynku polskim, zbudowania międzynarodowej marki Vistula o zasięgu europejskim, a także do uzyskania przychodów ze sprzedaży detalicznej na rynkach zagranicznych na poziomie przychodów uzyskiwanych w Polsce. „Intensywny rozwój, zarówno w zakresie samej marki, jak i całego zaplecza m.in. dystrybucji i produkcji, jest warunkiem tego, aby Vistula stała się jeszcze bardziej interesująca i lepiej postrzegana przez klientów. Tak więc do końca 2009 roku powstanie 100 salonów firmowych w Polsce i podobna liczba za granicą.” – stwierdził Michał Wójcik, prezes
zarządu Vistula S.A.

Koszty związane ze zmianą wizualizacji i nagłośnieniem nowego logo Vistula szacowane są na ponad 2 mln zł.

Oficjalnym lunchem nowego logo będzie pokaz mody, zaplanowany na 28 marca br. Kampania medialna, rozpoczynająca się z początkiem kwietnia, obejmie prasę, TV, Internet oraz outdoor. Kampanię medialną przygotował dom mediowy Media Concept.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)