Polska"Plan trzyletni" Grupy Kapitałowej TP S.A.

"Plan trzyletni" Grupy Kapitałowej TP S.A.

(inf.własna)

17.12.2001 | aktual.: 22.06.2002 14:29

Obraz

Utrzymanie pozycji lidera na rynku telekomunikacyjnym w zakresie usług, jakości i udziału w tymże rynku, rozwój usług telefonii komórkowej, doskonalenie osiągnięć w zakresie transmisji danych i bycie najchętniej wybieranym dostawcą usług internetowych i multimedialnych - to cele, które wytyczyła sobie Grupa Kapitałowa Telekomunikacji Polskiej S.A. w nowej strategii na lata 2002-2004. Główne założenia dokumentu zostały przedstawione w poniedziałek.

Jak podkreślał prezes spółki TP S.A. Marek Józefiak, firma będzie kładła nacisk na zaspokojenie oczekiwań klientów. Naszą pozycję buduje klient. W gospodarce rynkowej nic nie jest dane za darmo. Nasz potencjał jest wart tyle, ilu klientów zdecyduje się wybrać właśnie nasze usługi - mówił Józefiak. Dlatego też - jak zapowiedział - odbiorcy usług Telekomunikacji mogą liczyć na podwyższenie ich standardu - w zakresie telefonii stacjonarnej, komórkowej, transmisji danych czy dzierżawy łączy. TP S.A. - której udziałowcem jest France Telecom - zakłada odbiurokratyzowanie obsługi abonentów, rozbudowę call center, stałe monitorowanie jakości usług i poziomu zadowolenia użytkowników. Chcemy, by nasi klienci mogli załatwiać wszelkie sprawy kanałami telekomunikacyjnymi - powiedział prezes.

Jednym z priorytetów Grupy Kapitałowej jest zwiększenie udziału w rynku telefonii komórkowej do 33% w przyszłym roku. Prezes Józefiak przypomniał, że już w 2002 r. liczba użytkowników "komórek" przekroczy liczbę abonentów telefonów stacjonarnych.

Zaznaczał też, że popularność Internetu w Polsce rośnie ostatnio w szybkim tempie (z 13% obecnie do przewidywanych 30% za 3 lata). Swój udział w tym segmencie rynku TP S.A. realizuje poprzez działalność Wirtualnej Polski, która jest częścią Grupy Kapitałowej. Odpowiedzialny za rozwój techniczny członek zarządu spółki- Bertrand Le Guern podkreślał, że WP uplasuje się na pierwszej pozycji wśród portali horyzontalnych w Polsce, oferując od 2002 r. nowe usługi, np. z dziedziny telefonii, usług analitycznych. Z kolei prezes Józefiak stwierdził, że Wirtualna Polska to przede wszystkim doskonale rozpoznawalna marka, dzięki której internetowy serwis TP S.A. zyska jeszcze większą widownię. Przez najbliższe 3 lata Grupa Kapitałowa ma też zamiar zwiększyć natężenie ruchu na szerokopasmowej Neostradzie (do 2004 r. do pół miliona użytkowników) oraz rozszerzyć dostęp do Centrum Certyfikacji Signet (zapewniające bezpieczeństwo i poufność danych w sieci oraz niezaprzeczalność dokonywanych transakcji elektronicznych).

Zarząd zapewnił, ze budowanie społeczeństwa informacyjnego TP S.A. uważa za swoją misję. Spółka uczestniczy w programie "Internet dla szkół", propaguje "wirtualną edukację" na odległość.

(Karolina Rudnicka - WP)

Zobacz także: Założenia strategii Grupy kapitałowej TP na lata 2002-2004.

tp sagrupastrategia
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)