PolskaPKP posprząta pociągi... ale najpierw chce dowodów

PKP posprząta pociągi... ale najpierw chce dowodów

PKP Intercity ma nową propozycję dla pasażerów wrażliwych na czystość. Jeśli podczas podróży kogoś zdenerwuje brud w przedziale albo toalecie, niech wyciągnie komórkę z aparatem albo nagra telefonem krótki filmik. Pozytywne obrazki z wagonów również są mile widziane. Przewoźnik od wtorku do 10 grudnia czeka na fotografie oraz nagrania pod adresem e-mail: czystywagon@intercity.pl.

17.11.2010 | aktual.: 18.11.2010 13:19

- Bardzo ważny będzie dla nas dobry opis zdjęcia. Zależy nam, aby pasażer podał dokładną godzinę zrobienia zdjęcia i relację pociągu, co umożliwi nam precyzyjne określenie, na jakim etapie podróży pojawił się problem i czego dotyczył - mówi Jarosław Gacki, dyrektor Biura Przewozów PKP Intercity.

Akcja "Czysty Wagon" ma ułatwić opracowanie raportu, który pomoże kolejowej spółce w trosce o czystość. PKP Intercity obiecuje, że miejsca wskazane przez pasażerów na konkretnych trasach będą częściej sprzątane. Filmiki i zdjęcia uzupełnią opinie z ankiet wypełnianych przez podróżnych w drugim kwartale 2010 r. oraz wnioski z kontroli czystości prowadzonych przez pracowników PKP Intercity.

"Czysty Wagon" to kolejna akcja walki o czystość, która opiera się na spostrzeżeniach internautów. Od 2008 r. firmy i instytucje związane z higieną wspierają program "Toaleta 2012". Jego elementem jest przesyłanie zdjęć szaletów w restauracjach, na lotniskach czy dworcach. Akcja jest skoncentrowana na miastach - organizatorach piłkarskich mistrzostw Europy, ale Łódź może pochwalić się sukcesem. W 2009 r. za drugą najlepszą toaletę w Polsce uznano szalet Hana Sushi w Grand Hotelu przy Piotrkowskiej.

Polecamy w internetowym wydaniu: TOP 10 najbardziej zaniedbanych dworców PKP

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (21)