Trwa ładowanie...
d408eev
28-06-2005 23:53

Pizza Hut już nie w domu? To nie prawda!!!

Pizza Hut wprowadza nową strategię sprzedaży "dine in". Pizzę nadal będzie można zamawiać telefonicznie do domu.

d408eev
d408eev

We wtorek gazeta "Parkiet" podała, że Pizza Hut nie będzie wykonywała zamówień na telefon. Tymczasem AmRest, właściciel Pizza Hut i KFC zaprzecza tym informacjom.

Nowa strategia polega na koncentracji działalności w obszarze "casual dining" przy zachowaniu sprzedaży z dostawą do domu. Jej celem jest zmiana pozycjonowania i wzmocnienie brandu Pizza Hut w Polsce oraz wzrost jego rentowności. Jednym z elementów strategii są kończone właśnie renowacje i remonty 15 restauracji. Dodatkowo przewiduje się otwarcie kolejnych restauracji w najbardziej atrakcyjnych lokalizacjach (m.in. w centrach handlowych). Pizza Hut planuje również likwidację lub przeniesienie 12 mniej rentownych lokali, które nastawione są głównie na sprzedaż z dostawą do domu. Sprzedaż ta będzie obsługiwana przez pozostałe i nowo otwarte restauracje. Oznacza to, że klienci Pizza Hut w dalszym ciągu będą mogli składać telefoniczne zamówienia na pizzę - czytamy w informacji przesłanej wortalowi Wirtualnemedia.pl.

Wprowadzenie nowej strategii zapewni efektywniejsze wykorzystanie aktywów AmRestu i poprzez koncentrację na dochodowych obszarach działalności restauracyjnej uzyskanie wyższych zwrotów z inwestycji. Struktura sprzedaży pozostaje bez zmian. Zarząd spółki AmRest - właściciela sieci restauracji Pizza Hut i KFC - przewiduje, że w krótkiej perspektywie zmiana strategii może mieć ograniczony, ujemny wpływ na sprzedaż, jednak finalnym jej efektem będzie pozytywny wpływ na wzrost marży i poprawienie wyników rentowności marki Pizza Hut.

"Nowa strategia sprzedaży Pizza Hut sprawi, że nasze lokale będą dostępne dla większej liczby potencjalnych klientów. - mówi Artur Listwan, dyrektor ds. Planowania i Analiz firmy AmRest - Rynek restauracyjny w Polsce ulega ciągłym przeobrażeniom. Zmieniają się zwyczaje konsumenckie i zwyczaje mieszkańców wielkich miast. Dostrzegamy te zmiany. Chcąc pozostać jednym z liderów na tym rynku, staramy się aby strategia sprzedaży Pizza Hut podążała "zgodnie z pulsem i trendami miasta".

d408eev
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d408eev
Więcej tematów