PolskaPiS stawia na marketing - nowe założenia kampanii

PiS stawia na marketing - nowe założenia kampanii

"Rzeczpospolita" dotarła do założeń kampanii Prawa i Sprawiedliwości przed wyborami prezydenckimi i samorządowymi. Ma ona być zupełnie inna, niż przed wyborami w latach 2006 i 2007.

PiS stawia na marketing - nowe założenia kampanii
Źródło zdjęć: © wp.pl

12.01.2010 | aktual.: 12.01.2010 10:21

Kampania prowadzona centralnie ma zostać połączona z lokalnymi kampaniami przed wyborami samorządowymi. O tym, kto będzie kandydatem na prezydentów i burmistrzów miast, zdecydują sondaże opinii publicznej.

Władze partii, które otrzymały od szefów struktur regionalnych i okręgowych wykaz potencjalnych kandydatów, zleciły ośrodkom sondażowym przeprowadzenie badań, dotyczących ich popularności.

Sondaże mają też określić charyzmę kandydatów i ich potencjalne zdolności przywódcze. Zwycięzcy badań otrzymają od władz PiS propozycje ubiegania się o najwyższe samorządowe stanowiska.

– To przejście od działań politycznych do marketingowych – ocenia pomysł PiS dr Norbert Maliszewski, specjalista od marketingu politycznego.

kampaniawyborybronisław komorowski
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)