PIA realizuje świąteczną kampanię Avonu
Polonia Indoor Advertising (PIA) opracowała kampanię zachęcającą do
zapoznania się ze świątecznym katalogiem Avon i wcześniejsze niż
zwykle zaplanowanie zakupu prezentów świątecznych.
04.12.2007 08:00
To pierwszy projekt zrealizowany przez PIA dla firmy AVON. Kampania potrwa od 1 do 15 grudnia. W kampanii wykorzystano nośniki ADBoard (format A3) na których umieszczono zdjęcia produktów z katalogu świątecznego AVON na tle zapakowanych prezentów.
Wykorzystane nośniki znajdują się w restauracjach, kawiarniach, pubach, klubach i centrach rozrywki w największych polskich miastach: Bydgoszczy, Chorzowie, Gdańsku, Gdyni, Gliwicach, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Sopocie, Sosnowcu, Szczecinie, Toruniu, Warszawie i Wrocławiu.
Kreację kampanii przygotowała agencja Soho Square, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starcom.