Trwa ładowanie...
d2z3f23
23-03-2006 06:32

Paralotna kreuje Joy'a

Agencja Reklamowa Paralotna przygotowała kampanie telewizyjną wprowadzający na rynek nowe pismo dla kobiet JOY (Marquard Media Polska).

d2z3f23
d2z3f23

Hasło kampanii to „Bierz z życia ile się da, z każdej strony”.

Spot będzie emitowany stacjach tv: Polsat, TVN, TVN Style, 4funTV, Club, tele5, VH1, VIVA, sieci Cinema City (NAM) oraz Multikina.

Autorami pomysłu są Mariusz Bagan i Olaf Kulińczyk. Film wyreżyserował Krzysztof Pawłowski.

Zakupem mediów dla magazynu "Joy" zajął się dom mediowy Optimum Media OMD, obsługujący także pozostałe magazyny Marquarda.

Wprowadzenie magazynu JOY na rynek, który zadebiutował 17 marca b.r., będzie wsparte silną kampanią marketingową. Budżet przeznaczony na promocję pierwszych wydań magazynu JOY wyniesie ponad 6 mln zł.

d2z3f23
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2z3f23
Więcej tematów