Panasonic oficjalnym partnerem Eurosport HD
Grupa Eurosport podpisała ogólnoeuropejskie porozumienie z firmą
Panasonic, która została oficjalnym partnerem nowego kanału
wysokiej rozdzielczości Eurosport HD. W ramach umowy logotyp
koncernu elektronicznego znajdzie się we wszystkich działaniach
marketingowych i komunikacyjnych stacji.
03.06.2008 08:00
Umowa pomiędzy Eurosportem a firmą Panasonic, światowym liderem w produkcji urządzeń elektronicznych, weszła w życie 25 maja - w dniu uruchomienia Eurosport HD. Na mocy porozumienia logotyp firmy elektronicznej będzie obecne we wszystkich tegorocznych kampaniach marketingowo-promocyjnych przeprowadzanych przez stację. Logo Panasonic pojawi się więc w 30-sekundowych spotach reklamowych oraz 8-sekundowych billboardach poprzedzających relacje w wysokiej rozdzielczości z najważniejszych wydarzeń sportowych: turniejów tenisowych French Open i US Open, Euro 2008, wyścigu kolarskiego Tour de France oraz olimpiady w Pekinie. Akcje czysto reklamowe będą wspierane przez centralne i lokalne działanie B2B oraz B2C.
W Polsce Eurosport HD mogą oglądać abonenci telewizji kablowych Vectra i Aster oraz platform cyfrowych Cyfrowy Polast, Cyfra+ oraz n.