Ogólnopolska kampania promująca miód i produkty pszczele


Na zlecenie Stowarzyszenia Pszczelarzy Zawodowych agencja Marketing
& Comunications Consultants wraz z Doug Faber Family
rozpoczynają realizację ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej "Życie
miodem słodzone".

Projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej (50%), Rzeczpospolitej Polskiej (ARR) (30%) oraz konsorcjum producentów miodu i produktów pszczelich (20%).

Zadaniem kampanii jest upowszechnienie spożycia miodu wśród Polaków i przełamanie sezonowości w konsumpcji, gdyż miód w Polsce jest głównie spożywany w okresie jesienno-zimowym. Prowadzone działania mają na celu podkreślenie wartości smakowych i odżywczych naturalnego miodu oraz pogłębienie wiedzy konsumentów na temat dobroczynnych właściwości produktów pszczelich. Działania w ramach projektu skierowane będą zarówno do konsumentów miodu, jak i do innych uczestników rynku miodu i produktów pszczelich.

Kampania "Życie miodem słodzone" jest realizowana w ramach mechanizmu "Wsparcia działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych Unii Europejskiej". Projekt rozpoczyna się 6 lutego, a zakończy się we wrześniu 2009 roku. Budżet przeznaczony na jego realizację wynosi ok. 700 tys. euro.

Kampania medialna zostanie skoncentrowania w dwóch okresach - w pierwszej połowie 2008 roku oraz na przełomie 2008 i 2009 roku.

W ramach podejmowanych działań będzie można zobaczyć telewizyjny spot reklamowy w wersji 30 sek. oraz 15 sek. (TVP1, TVP2, TVP info, tematyczne kanały TVN), reklamę w prasie (pisma poradnikowe i branżowe), internecie oraz radiu. Uruchomiona również została strona internetowa kampanii www.zyciemiodemslodzone.info, która, jako regularnie rozbudowywana platforma, ma stać się kompendium wiedzy o miodzie i jego wykorzystaniu w przepisach kulinarnych oraz w pielęgnacji urody. Przez cały okres trwania kampanii będą prowadzone pro aktywne relacje z mediami zmierzające do popularyzacji miodu i produktów pszczelich. Organizatorzy chcą pokazać naturalny miód jako wartościowy, a zarazem niezwykle smaczny element codziennej diety dla całej rodziny. Myślą przewodnią kampanii jest: "Poznaj się na naturalnym miodzie i codziennie osładzaj nim życie". Hasłami kampanii prasowej są: "Miodowy miesiąc to za mało" oraz "Miód od kuchni".
Poza działaniami reklamowymi i PR, w sklepach zostaną umieszczone plakaty kampanii. Mają one zachęcić konsumentów do skierowania kroków w stronę półki z produktami pszczelimi.

Agencją realizującą projekt jest Marketing & Comunications Consultants, zaś organem wdrażającym go formalnie jest Doug Faber Family. Kreacja została przygotowana przez Tomasza Suskę, reżyserem spotu jest Mariusz Palej, a producentem Cine Art. Animacje oraz kompozycje obrazu wykonało studio Nextmedia. Media zakupił dom mediowy Equinox.

Źródło artykułu: WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Szef NATO zapytany o słowa Putina. Krótko odpowiedział
Szef NATO zapytany o słowa Putina. Krótko odpowiedział
Mentzen o wpisie z Tuskiem: Mogę robić z niego rudego Niemca
Mentzen o wpisie z Tuskiem: Mogę robić z niego rudego Niemca
Wtopa w Białym Domu. Taką tabliczkę postawili przed człowiekiem Trumpa
Wtopa w Białym Domu. Taką tabliczkę postawili przed człowiekiem Trumpa
Próbował uciec z więzienia. Stan krytyczny
Próbował uciec z więzienia. Stan krytyczny
Rosyjskie aktywa jako wsparcie dla Ukrainy? Padły propozycje
Rosyjskie aktywa jako wsparcie dla Ukrainy? Padły propozycje
Mapa schronów w Polsce. Minister Kierwiński zapowiada nową aplikację
Mapa schronów w Polsce. Minister Kierwiński zapowiada nową aplikację
Komunistyczna Partia Polski zdelegalizowana. TK zdecydował
Komunistyczna Partia Polski zdelegalizowana. TK zdecydował
Przerażający bilans pożaru w Hongkongu. Policja podaje ostateczne dane
Przerażający bilans pożaru w Hongkongu. Policja podaje ostateczne dane
Trybunał Stanu dla Ziobry. Kaczyński zabrał głos
Trybunał Stanu dla Ziobry. Kaczyński zabrał głos
Nauczyciel nie wychodził z klasy. Tragiczne odkrycie uczniów
Nauczyciel nie wychodził z klasy. Tragiczne odkrycie uczniów
Węgry przeciwko zakazowi importu rosyjskiej ropy. "Nie możemy zaakceptować"
Węgry przeciwko zakazowi importu rosyjskiej ropy. "Nie możemy zaakceptować"
Ziobro obciążeniem dla PiS. "To oczywiście nas topi"
Ziobro obciążeniem dla PiS. "To oczywiście nas topi"