Ofensywa reklamowa TVP


"Gwiazdy tańczą na lodzie", "Glina" i program Bronisława Wildsteina
"Cienie PRL" będą reklamowane przez TVP na nośnikach zewnętrznych.

18.02.2008 08:00

Kampanie promocyjne show "Gwiazdy tańczą na lodzie" TVP2, serialu "Glina" w TVP1 i programu publicystycznego Bronisława Wildsteina "Cienie PRL" w TVP1 zaplanowano na przełom lutego i marca br.

To kontynuacja strategii rewitalizacji marki TVP zapoczątkowana kampanią z Tomaszem Lisem i jego nowym programem na Dwójce. Kampania potrwa do końca miesiąca i obejmie nośniki w największych miastach Polski. Dotychczasowa wizualizacja kampanii zewnętrznych TVP obowiązywała od 2004 roku.

- Nowe layouty nie nazwałabym zmianą wizerunku marki, a bardziej odświeżeniem i uwypukleniem atrybutów np. nowoczesna, dynamiczna, na czasie. Oczekiwania widzów się zmieniają i TVP musi za nimi podążać. Docelowo zmiany te powinny także dotyczyć oprawy głównych anten - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Alina Lempa, dyrektor Biura Marketingu i Promocji TVP.

Data zmiany oprawy głównych anten nie jest jeszcze potwierdzona, ale na pewno nie będzie to wraz z pojawieniem się wiosennej ramówki.

Alina Lempa mówi, że w najbliższych planach TVP nie rozważa zmian logotypów anten.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)