Ofensywa reklamowa TVP
"Gwiazdy tańczą na lodzie", "Glina" i program Bronisława Wildsteina
"Cienie PRL" będą reklamowane przez TVP na nośnikach zewnętrznych.
18.02.2008 08:00
Kampanie promocyjne show "Gwiazdy tańczą na lodzie" TVP2, serialu "Glina" w TVP1 i programu publicystycznego Bronisława Wildsteina "Cienie PRL" w TVP1 zaplanowano na przełom lutego i marca br.
To kontynuacja strategii rewitalizacji marki TVP zapoczątkowana kampanią z Tomaszem Lisem i jego nowym programem na Dwójce. Kampania potrwa do końca miesiąca i obejmie nośniki w największych miastach Polski. Dotychczasowa wizualizacja kampanii zewnętrznych TVP obowiązywała od 2004 roku.
- Nowe layouty nie nazwałabym zmianą wizerunku marki, a bardziej odświeżeniem i uwypukleniem atrybutów np. nowoczesna, dynamiczna, na czasie. Oczekiwania widzów się zmieniają i TVP musi za nimi podążać. Docelowo zmiany te powinny także dotyczyć oprawy głównych anten - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Alina Lempa, dyrektor Biura Marketingu i Promocji TVP.
Data zmiany oprawy głównych anten nie jest jeszcze potwierdzona, ale na pewno nie będzie to wraz z pojawieniem się wiosennej ramówki.
Alina Lempa mówi, że w najbliższych planach TVP nie rozważa zmian logotypów anten.