Ofensywa reklamowa Multikina
Z okazji przypadających w tym roku dziesiątych urodzin sieci Multikino przygotowano wielką kampanią wizerunkową.
W tym roku sieć Multino zamierza istotnie zwiększyć nakłady na reklamę.
- Wydatki reklamowe tegoroczne będą znacznie wyższe niż w roku ubiegłym, ten rok jest bardzo ważny dla marki. Multikino kończy 10 lat, planujemy otworzenie 5 nowych kin (Złote Tarasy W-wa, Stary Browar Poznań, dwa kina we Wrocławiu i jedno w Rybniku) – powiedziała portalowi Wirtualnemedia.pl Edyta Pawłowicz, kierownik ds. marketingu Multikina.
- Między innymi dlatego początek roku zaczął się kampanią wizerunkową: zabawną, świeżą, przewrotną, na luzie i z przymrużeniem oka. To kampania, która pasuje do Multikina i na pewno spodoba się nie tylko naszej stałej publiczności - dodała Edyta Pawłowicz.
Kampania, która jest dodatkowo wspierana mediami lokalnymi, rozpoczęła się 2 stycznia i potrwa do końca lutego.
Outdoor zaplanował Starcom, pozostałe media we własnym zakresie zakupiło Multikino. Kreację przygotowała agencja Take Five.