Trwa ładowanie...
d42tab0
08-01-2007 07:10

Ofensywa reklamowa Multikina

Z okazji przypadających w tym roku dziesiątych urodzin sieci Multikino przygotowano wielką kampanią wizerunkową.

d42tab0
d42tab0

W tym roku sieć Multino zamierza istotnie zwiększyć nakłady na reklamę.

- Wydatki reklamowe tegoroczne będą znacznie wyższe niż w roku ubiegłym, ten rok jest bardzo ważny dla marki. Multikino kończy 10 lat, planujemy otworzenie 5 nowych kin (Złote Tarasy W-wa, Stary Browar Poznań, dwa kina we Wrocławiu i jedno w Rybniku) – powiedziała portalowi Wirtualnemedia.pl Edyta Pawłowicz, kierownik ds. marketingu Multikina.

- Między innymi dlatego początek roku zaczął się kampanią wizerunkową: zabawną, świeżą, przewrotną, na luzie i z przymrużeniem oka. To kampania, która pasuje do Multikina i na pewno spodoba się nie tylko naszej stałej publiczności - dodała Edyta Pawłowicz.

Kampania, która jest dodatkowo wspierana mediami lokalnymi, rozpoczęła się 2 stycznia i potrwa do końca lutego.

Outdoor zaplanował Starcom, pozostałe media we własnym zakresie zakupiło Multikino. Kreację przygotowała agencja Take Five.

d42tab0
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d42tab0
Więcej tematów