Ofensywa reklamowa ERIF BIG
W poniedziałek 1 października rozpoczyna się telewizyjna kampania
reklamowa Europejskiego Rejestru Informacji Finansowej BIG S.A.,
spółki należącej do Grupy Kapitałowej KRUK S.A. Po raz pierwszy w
historii reklama jednej ze spółek grupy pojawi się w telewizji.
01.10.2007 08:00
Kampania telewizyjna Europejskiego Rejestru Informacji Finansowej to kolejny etap upowszechniania wiedzy o Biurach Informacji Gospodarczej wśród przedsiębiorców (daje możliwość poznania korzyści płynące z wymiany informacji o płatnościach), jak i dłużników (kampania społeczno-edukacyjna informująca o konsekwencjach niespłacania zobowiązań).
Głównym celem ogólnopolskiej kampanii reklamowej jest budowa świadomości nowej marki i promocja wymiany informacji gospodarczej. Przekaz kierowany jest do kadry kierowniczej przedsiębiorstw i osób odpowiedzialnych w nich za obszar zarządzania wierzytelnościami oraz do właścicieli dużych, średnich i małych firm.
Od poniedziałku film reklamowy będzie emitowany na antenie TVN24. Wsparciem dla kampanii telewizyjnej będą działania marketingowe w prasie (w dodatkach tematycznych poświęconych zarządzaniu wierzytelnościami, finansach dla firm i rynkowi wymiany gospodarczej w najważniejszych dziennikach biznesowych oraz w prasie branżowej) oraz mailingi internetowe.
Kampanię realizuje Agencja Reklamowa Orpha. Dyrektorem kreatywnym kampanii jest Sebastian Dragun, a copywriterem Henryk Koczan. Realizację kreacji powierzono studiu M.G. MEDIA - Framesound Poland.