'Odkryj Meksyk w swoim domu!'

Od 9 stycznia do 19 marca br. potrwa intensywna kampania reklamowa produktów z teksańsko-meksykańskiej linii TEX MEX marki Delecta.

12.01.2006 23:47

Działania reklamowe, pod hasłem „Odkryj Meksyk w swoim domu!”, obejmą telewizję, prasę konsumencką oraz wsparcie na łamach internetu (w tym opracowanie strony www dla linii).

TEX MEX – to kompletna linia produktów etnicznych, które pomogą przygotować w warunkach domowych najpopularniejsze i najlepiej znane dania kuchni teksańsko-meksykańskiej, takie jak fajitas, burritos i tacos.

Na główne medium kampanii wybrano telewizję. W styczniu i lutym zaplanowano emisje trzech wariantów 30 sekundowych spotów w 7 stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN7 oraz TVP3.

Na łamach prasy kobiecej (w pismach Claudia, Olivia, Twój Styl, Naj, Gala i Viva!) kampania potrwa od 16 stycznia do 19 marca br.

Działania reklamowe w internecie obejmą emisje bannerów, top layerów oraz boksów reklamowych w serwisach kobiecych potrali Wirtualna Polska oraz Onet, a także w witrynach: Gazeta Pl i Pakiet oraz w komunikatorze Gadu Gadu. W sumie zaplanowano około 3,5 mln odsłon.

Szereg informacji o linii TEX MEX internauci odnajdą na nowo otwartej stronie www pod adresem: www.odkryjmeksyk.pl

Dodatkowo przygotowano silne wsparcie BTL-owe kampanii w punktach sprzedaży sieciowej i detalicznej. W sieciach międzynarodowych (tj. Tesco, Real, Carrefour, E. Leclerc, Kaufland, Hypernova), jak również wybranych sieciach lokalnych (tj. Piotr i Paweł, Berti, Bomi, Marcpol, Polomarket) od 13 stycznia do 26 lutego 2006 zaplanowano degustacje i animacje sprzedaży. Przygotowano także nowe ekspozytory, ulotki z przepisami dla konsumentów oraz pakiety konsumenckie.

Celem kampanii jest popularyzacja kuchni meksykańskiej wśród konsumentów, zwiększenie penetracji rynku oraz zdobycie przez markę Delecta pozycji lidera w kategorii produktów meksykańskich. Kampania ma także charakter edukacyjny, zwiększający świadomość produktów z linii TEX MEX oraz wzmacniający wizerunek marki Delecta, jako marki żywnościowej i godnego zaufania dostawcy produktów etnicznych.

Grupę docelową akcji reklamowej na łamach telewizji i prasy stanowią kobiety w wieku 25-45 lat z rodzinami, mieszkające w dużych miastach.Działania na łamach Internetu skierowane są głównie do młodszego konsumenta, kobiet i mężczyzn w wieku 20-35 lat, mieszkańców większych miast, którzy poszukują nowych egzotycznych potraw i lubią eksperymentować w kuchni.

Spoty telewizyjne oraz layouty reklamy prasowej, przygotowane na potrzeby kampanii, są adaptacją materiałów wykorzystanych wewnątrz grupy Rieber Foods na rynku czeskim oraz w Norwegii. Przystosowaniem materiału reklamowego do polskiego rynku zajęła się agencja reklamowa Red 8.

Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Starcom, a kreację strony www dla linii TEX MEX przygotowała agencja K2 Internet S.A.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)