Nowy szef marketingu w firmie Reporter


Z początkiem kwietnia 2008 roku dyrektorem ds. marketingu w firmie
Reporter został Marek Szostak.

Będzie odpowiadał kompleksowo za strategię marketingową firmy i jej egzekucję w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, ponadto będzie kreował wszelkie działania marketingowe firmy tj. międzynarodowe kampanie reklamowe, akcje prosprzedażowe, crosbrandowe promocje, sesje zdjęciowe i inne.

Wcześniej Marek Szostak związany był z marką Reporter, pracował na samodzielnym stanowisku jako Product&PR Manager. Posiada ponad 7 letnie doświadczenie w branży marketingowej, współpracował min. z takimi firmami jak Artman (marka House)
, Big Star, Era GSM, Polkomtel.

Marek Szostak jest absolwentem Wydziału Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego, ma 29 lat.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)