Nowy magazyn o sporcie i biznesie
Pod koniec kwietnia ukazał się pierwszy numer nowego magazynu "QS"
(Quality Sport), którego celem jest prezentacja tematów
biznesowych, sportowych i lifetsylowych w jednym piśmie. Wydawcą
tytułu jest agencja reklamowa Polish Sport Promotion (PSP).
02.05.2008 08:00
Magazyn ukazywać się będzie co kwartał w języku polskim i angielskim. Redaktorem naczelnym pisma jest prezes PSP Tomasz Rachwał, a współpracują z nim znani dziennikarze innych mediów m.in. Grzegorz Mędrzejewski (TVP Sport), Stefan Szczepłek i Paweł Wilkowicz ("Rzeczpospolita") czy Marcin Krasom ("Manager Magazine")
"QS" liczy 164 strony i kosztuje 14,99 zł. Pismo ukazuje się w nakładzie 50 tys. egz., a wydawca liczy na sprzedaż na poziomie 30 - 40 proc. nakładu. Magazyn można kupić w sieci Empik i salonach prasowych.
Wprowadzeniu tytułu na rynek towarzyszy kampania reklamowa w internecie (banery reklamowe, informacje w newsletterach na Onet.pl, Wp.pl, Sport.pl, Gazeta Prawna/Infor), prasie (Press) i telewizji (Eurosport, Eurosport 2) oraz promocja w punktach sprzedaży. W planach jest rozszerzenie akcji o kolejne tytuły prasowe i telewizję biznesową. Mediaplan i kreację kampanii przygotował we własnym zakresie wydawca.