Polska"Nowy dzień" od poniedziałku

"Nowy dzień" od poniedziałku

Pierwszy numer nowego dziennika Agory "Nowy
dzień" ukaże się w poniedziałek. Będzie wychodził sześć
dni w tygodniu - poinformowało wydawnictwo.

09.11.2005 10:40

Gazeta będzie kosztowała złotówkę. Tylko w czwartki, kiedy publikowany będzie dodatek telewizyjny, cena wyniesie 1,50 zł. Dziennik nie będzie miał osobnych wydań regionalnych, ale 20 korespondentów z całej Polski ma dostarczać informacji z regionów.

Redaktorem naczelnym gazety jest Jerzy Bogdan Wójcik (do tej pory szef "Metra"), wydawcą Wojciech Fusek (wcześniej pracował w lokalnych oddziałach "GW"). Logo nowego dziennika to napisany białymi drukowanymi literami tytuł na czerwonym tle. Pierwsza część tytułu jest napisana pogrubioną czcionką.

W czwartek, jak zapowiada Agora, ma ruszyć kampania wizerunkowa dziennika oraz jego strona internetowa: www.nowydzien.pl. Od 14 listopada na stronach serwisu publikowane będą informacje na temat gazety oraz wiadomości i teksty poradnikowe. Tego dnia ma też odbyć się konferencja prasowa.

"Nowy dzień" to owoc kilkumiesięcznych analiz i przygotowań, w efekcie których wypracowaliśmy zupełnie nową formułę na polskim rynku prasowym - powiedział wydawca gazety Wojciech Fusek. Jego zdaniem działania promocyjne, formuła i zawartość pisma sprawią, że dziennik szybko znajdzie wiernych czytelników.

Agora jest jedną z największych spółek medialnych w Polsce. Działa w pięciu sektorach rynku: prasie codziennej, radiu, czasopismach, internecie i reklamie zewnętrznej. Wydaje dwie codzienne gazety - opiniotwórczą "Gazetę Wyborczą" (średnia sprzedaż w pierwszym półroczu 2005 r. - 467 tys. egz.) i bezpłatne "Metro" (średni dzienny nakład - 457 tys. egz.).

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)