Nowe zastosowania monitorów plazmowych Samsung
Samsung Electronics Polska dostarczył pierwszą partię monitorów plazmowych do punktów sprzedaży Neckermann w całej Polsce.
14.05.2006 23:25
Monitory posłużą do prezentowania oferty Neckermann.
Tego typu kontrakty są elementem strategii sprzedaży monitorów Samsung w Polsce. “Wraz z upowszechnianiem się marketingowych działań realizowanych na średnio i wielkoformatowych ekranach wzrasta zapotrzebowanie na wysokiej jakości produkty Samsung. Wcześniejsze rozpoznanie tego typu możliwości i dotarcie z atrakcyjną ofertą do klienta to klucz do osiągnięcia sukcesu na tym rynku” mówi Marcin Bołbot, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu działu IT w Samsung Electronics Polska.
Monitory plazmowe Samsung będą połączone w centralnie zarządzaną sieć przez system ATM IndoorTV dostarczony przez firmę ATM S.A. Emitowana treść będzie kontrolowana na wszystkich monitorach równocześnie w czasie rzeczywistym. Zaletą systemu jest możliwość wprowadzenia podziału na trzy części pola wyświetlania ekranu:
jedna część ekranu wyświetli okno wideo prezentujące filmy turystyczne na drugiej pojawi się tzw. “news ticker” wyświetlający informacje i oferty specjalne trzecia część to okno statyczne z najnowszymi ofertami Last Minute i Joker.
Rozwiązanie końcowe, które otrzyma Neckermann umożliwi łączenie przekazu informacyjnego z elementami multimedialnej rozrywki.
Samsung Electronics jest liderem światowego i polskiego rynku monitorów. W ubiegłym roku firma sprzedała blisko ćwierć miliona monitorów (LCD, CRT oraz plazmowych) w Polsce, co stanowiło blisko jedną czwartą całego rynku.