Nowe sieci dedykowane w ofercie Clear Channel Poland


Od marca 2008 roku Clear Channel Poland rozszerza swoje portfolio o
dwa nowe rozwiązania reklamowe - sieci dedykowane City Shopping i
City Dinks.

13.02.2008 08:00

Obie sieci zostały wyselekcjonowane z całej bazy citylightów Clear Channel Poland obejmującej 6 tys. nośników.

City Shopping dedykowana jest osobom odpowiedzialnym w gospodarstwie domowym za zakupy. Analiza ich profilu wykazała, że 90% kupujących dzieli zakupy na duże (robione w hiper- i supermarketach w weekendy, średnio 2,5 razy w miesiącu) i bieżące (robione w mniejszych sklepach w dni powszednie, średnio 13 razy w miesiącu). Na tej podstawie zaplanowano lokalizacje nośników wchodzących w skład sieci City Shopping - każdy znajduje się w okolicy obu typów placówek handlowych.

Sieć City DINKs (Double Income No Kids) to rozwiązanie dla reklamodawców szukających skutecznych sposobów dotarcia do młodych, niezależnych finansowo mieszkańców wielkich miast.

"Wprowadzenie nowych sieci dedykowanych City Shopping i City DINKs to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku, na którym coraz ważniejsze stają się przemyślane, kompleksowe rozwiązania marketingowe" - komentuje Agnieszka Zawistowska, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu Clear Channel Poland - "Filozofia Clear Channel jest zbieżna z tymi tendencjami. Chcemy oferować klientom skuteczne rozwiązania, a nie tablice reklamowe Uważamy, że z perspektywy strategii komunikacji pojedynczy nośnik nie zapewnia realizacji celów kampanii. Dopiero w zestawieniu z innymi przekształca się w kanał komunikacji. Dlatego inwestujemy w rozwiązania, które pozwalają nam na tworzenie efektywnych kampanii oraz gotowych produktów w postaci sieci dedykowanych gwarantujących wysoką efektywność dotarcia do grupy docelowej."

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)