Nowe formy reklamy w nowym cenniku Wirtualnej Polski

Nowoczesne formy reklamowe wdrażane przez WP od września 2005 roku znalazły się w nowym cenniku świadczeń reklamowych, który wszedł w życie 15 marca.

21.03.2006 06:33

„Dostosowujemy naszą ofertę do potrzeb rynku. – mówi Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży w Wirtualnej Polsce – Wprowadzamy nowoczesne, atrakcyjne formy reklamowe, które zaskakują innowacyjnością zarówno reklamodawców, jak i odbiorców przekazu. Wszystkie modyfikacje, pomysły, zmiany, realizowane w portalu od września 2005 roku, znalazły swoje odzwierciedlenie we wprowadzonym właśnie cenniku. Dodaliśmy do niego szereg produktów związanych z uruchomieniem przez WP nowych serwisów i użyteczności, np. pakiet zasięgowy SpikPark250, wykorzystujący potencjał komunikatora WP oraz usługi hostingu. Dostosowaliśmy ceny niektórych produktów, sprzedawanych w modelu Flat Fee, do dynamicznie rosnącego zasięgu Wirtualnej Polski, rozbudowaliśmy ofertę reklamową w serwisie pocztowym i zwiększyliśmy miejsce reklamowe o nowe serwisy tematyczne Bloog, Dom i Wnętrze, Media… ”

Jedną z nowych propozycji Wirtualnej Polski jest WPdot, nowoczesna, a przy tym nieinwazyjna forma reklamy, którą WP stosuje jako jedyne medium elektroniczne w Polsce. WPdot, scrolujący się po wybranej stronie serwisu, nie zakłóca użytkownikom przeglądania zawartości strony WWW, na której jest prezentowany, znika zaś po zamknięciu, bądź opuszczeniu przez nich witryny. Reklama może być emitowana w modelu Cost Per Mille lub Flat Fee na wszystkich serwisach portalu. Te niestandardowe formy reklamy zapewniają promocję ofert Klientów w nietypowych miejscach na stronie. WordLayer pozwala na wyświetlanie reklam powiązanych kontekstowo z konkretnym sformułowaniem lub wyrazem, znajdującym się w treści artykułów umieszczanych w serwisach tematycznych WP. Prezentowany jest po najechaniu wskaźnikiem kursora na określone słowo w tekście witryny. Layerami mogą być linki, informacje tekstowe, grafiki, itp. Corner Pump-Up – animacja w formacie Flash – eksponowany jest w narożniku strony, ukazuje się zaraz po jej załadowaniu
i rozwija po najechaniu kursorem.

Kampanie jednodniowe na stronie głównej Wirtualnej Polski to produkt skierowany do Klientów, którzy w krótkim czasie chcą dotrzeć do maksymalnej ilości użytkowników.

„Kampanie jednodniowe na stronie głównej dają możliwość emisji reklamy do każdego unikalnego użytkownika, który np. w ciągu jednego dnia wchodzi do Wirtualnej Polski przez stronę główną portalu. – wyjaśnia Joanna Pawlak – Jako że taki sposób reklamy cieszy się olbrzymim zainteresowaniem reklamodawców, wprowadziliśmy kilka nowych form ich obecności na wizytówce portalu, w tym wymieniony już Corner Pump-Up.”

Wykorzystując fakt, że ilość osób posiadających szybkie, stałe łącza do Internetu dynamicznie rośnie, WP zamieściła w ofercie aktywny streaming, który pozwala budować zadowalający zasięg przy jednoczesnej dobrej jakości emitowanych spotów. Realizowany przez portal VideoAd pozwala na emisję reklamy video w standardowych formach reklamowych, takich jak banner śródtekstowy czy brandmark. Natomiast InStream VideoAd wykorzystuje odtwarzacz materiałów multimedialnych, dostępny w serwisach Wydarzenia i TVBiznes, do emisji krótkiego filmu reklamowego, poprzedzającego właściwy przekaz informacyjny. Oddziaływanie reklamowe jest w tym przypadku dodatkowo wzmocnione stałym elementem graficznym umieszczonym pod odtwarzaczem.

Reklamodawcy coraz chętniej wykorzystują oferowane przez WP serwisy dedykowane oraz tzw. akcje specjalne. To produkty "szyte na miarę", przygotowywane w odpowiedzi na szczegółowy brief klienta. Ich wycena zależy od takich czynników, jak poziom zaawansowania technologicznego, specjalistyczna grafika, intensywność towarzyszących rozwiązaniom kampanii reklamowych. „Klienci coraz częściej chcą organizować akcje wymagające zastosowania niestandardowych rozwiązań, ściśle dopasowane do targetu grupy docelowej – informuje Ewelina Kołosowicz z Biura Reklamy WP, odpowiedzialna za serwisy dedykowane – Przygotowujemy zindywidualizowane witryny, dedykowane konkretnym produktom, czy usługom, interaktywne konkursy, wymagające zastosowania innowacyjnych rozwiązań oraz inne, nieobjęte cennikiem, akcje specjalne. Wszystkie mają na celu spełnienie założeń ściśle określonych przez Klienta.” WP przygotowała m.in. serwis świąteczny dla Panasonic, serwis ‘Turyn 2006’ dla sieci Era, serwis ‘Mieszkaj’ dla ING.

Serwis reklamowy WP: http://reklama.wp.pl

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)