Trwa ładowanie...
d2okog9
21-02-2008 08:00

Nowa szefowa marketingu "Polski Dziennika Bałtyckiego"

Agnieszka Król, dotychczasowa zastępczyni dyrektora ds. marketingu
w "Polsce Dzienniku Bałtyckim" (Polskapresse), została pełniącą
obowiązki dyrektor ds. marketingu w tym tytule.

d2okog9
d2okog9

Król zastąpiła na tym stanowisku Bogusława Kaczmarka, który został się z Polskapresse. Nowa szefowa marketingu z wydawnictwem związana jest od sześciu lat.

Średnia sprzedaż "Polski Dziennika Bałtyckiego" w zeszłym roku wyniosła 53 147 egz. (dane ZKDP).

d2okog9
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2okog9
Więcej tematów