Trwa ładowanie...
d1y8fpd
Media Regionalne
22-04-2008 08:00

Nowa strategia Mediów Regionalnych


Gazeta 2.0. to nowa strategia marketingowa dzienników należących do
grupy Media Regionalne. Jej istotą jest interaktywność,
nowoczesność zastosowanych rozwiązań oraz głębokie zaangażowanie w
życie regionu i czytelników.

d1y8fpd
d1y8fpd

Nowa strategia to odpowiedź na zmieniające się oczekiwania czytelników, a także rosnącą konkurencję i rozwój Internetu. Strategia Gazeta 2.0 zakłada nie tylko wzmożoną aktywność w obszarze Internetu, ale także przenosi na obszar mediów drukowanych idee i możliwości, jakie dotąd wiązały się wyłącznie z internetowym trendem web 2.0., takie jak np. aktywny udział odbiorcy w tworzeniu medium.

- Nowe podejście do Czytelnika wymaga zmian w całej organizacji, w tym zmiany mentalnej. - wyjaśnia Joanna Pilcicka, prezes zarządu Mediów Regionalnych - Podjęliśmy wyzwanie i chcemy iść tą drogą. Jest to nasza odpowiedź na zmieniające się otoczenie i nowe potrzeby Czytelników w zakresie konsumpcji mediów.

Celem nadrzędnym wprowadzenia nowej strategii jest ugruntowanie rynkowej przewagi Mediów Regionalnych i zbudowanie solidnych podstaw ich rozwoju w przyszłości. Dzięki udostępnieniu narzędzi do komunikowania się między sobą czytelnicy będą współtworzyć swoje gazety i wspólnie z redakcjami budować lokalne społeczności, zintegrowane wokół ważnych spraw i wydarzeń w regionie

Projekty związane z nową strategią mają zostać wdrożone w drugiej połowie roku. Towarzyszyć będzie temu szeroka komunikacja zmian. Hasło przewodnie wszystkich działań brzmi "Mała Ojczyzna - Duża Sprawa!".

d1y8fpd
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1y8fpd
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj