Nowa kampania telewizyjna marki Żywiec
8 stycznia br. rusza nowa, telewizyjna kampania reklamowa, przygotowana przez markę Żywiec.
08.01.2007 07:10
Kampania informować będzie o zimowej akcji 'Na Śniegu', której sponsorem tradycyjnie już jest marka Żywiec. Emisja spotów przewidziana jest do połowy lutego br., czyli do końca trwania akcji Na Śniegu.
Kampania składa się z duospotów – tworzą je dwa różne 15 - sekundowe spoty wizerunkowe emitowane naprzemiennie na początku bloku reklamowego oraz 10 – sekundowa informacja sponsorska emitowana na końcu bloku. Specjalnie zaplanowane media obejmują emisję w TVP, TVN i Polsacie. Dodatkowo w internecie i na kanale Extreme Sports TV zobaczyć będzie można 30 - sekundową wersję spotu Na Śniegu.
„Tegoroczny cykl zimowych imprez Na Śniegu, w odróżnieniu od poprzednich edycji, postanowiliśmy wesprzeć kampanią telewizyjną. Jej celem jest poinformowanie szerokiej publiczności o tym, gdzie i kiedy odbędzie się akcja Na Śniegu, jak również zbudowanie świadomości, iż to właśnie marka Żywiec jest głównym sponsorem tych imprez. Kampania jest utrzymana w tonie dotychczas zrealizowanych spotów.” – mówi Remigiusz Rawa, marketing Manager marki Żywiec, sponsora imprezy.
Autorem pomysłu kreatywnego jest agencja Just, za realizację odpowiada studio Film Republic, zaś reżyserem jest Joanna Rechnio. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Zenith Optimedia.