Nowa kampania reklamowa obuwia Geox
"Geox oddycha" - to hasło przewodnie marki Geox, które wykorzystano
w najnowszej kampanii reklamowej promującej kolekcję obuwia na
sezon wiosna-lato 2008.
05.05.2008 08:00
Walory zdrowotne obuwia Geox zostały podkreślone przez wykorzystanie w reklamach kolekcji dziecięcej logotypów nagród, którymi może się pochwalić Geox. Są nimi: "Hit 2006 Najlepsze dla dziecka" miesięcznika "Mamo to ja", a także "Superprodukt 2007" miesięcznika "Mam dziecko". Z myślą o najmłodszych opracowano także specjalne inserty do prasy dla rodziców - kolorowanki Magic Geox, które przez zabawę będą uczyć dbałości o higienę stóp.
W ramach działań promocyjnych wykorzystano prasę dla rodziców ( "Mamo to ja", "Twoje dziecko"), prasę kobiecą ("Pani", "Elle", "Avanti") oraz prasę dla mężczyzn ("Logo", "Men's Health"). Kampanię wspiera także reklama na nośnikach zewnętrznych Stroeer. Działania outdoorowe obejmą te miasta, w których już istnieją sklepy Geox - Warszawę i Łódź oraz kornery Geox - m.in. Gdańsk, Gorzów Wielkopolski, Toruń i Wrocław. Poza tym reklamy na outdoorze punktowo będą towarzyszyć otwarciu salonów firmowych w Koninie, Białymstoku i Zielonej Górze.
Kreacja jest polską adaptacją globalnej kampanii reklamowej Geox. Adaptację przygotowała agencja reklamowa Pretext. Zakupu mediów we własnym zakresie dokonał dział marketingu Gino Rossi - wyłącznego dystrybutora marki Geox na rynku polskim.
Kampania potrwa do czerwca.