Nowa kampania Pakietów dla MSP BRE Banku
Od 22 maja do 25 czerwca br. trwa kampania reklamowa Pakietów BRE Banku dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw (MSP).
26.05.2006 06:45
Głównym celem jest wsparcie sprzedaży produktów linii EFEKT. Kampania, prowadzana w prasie, radiu i Internecie, opiera się na przewrotnych komunikatach wypowiadanych przez autentycznych doradców BRE Banku, którzy gwarantują jej wiarygodność i unikalność. Po raz pierwszy BRE Bank zdecydował się na wykorzystanie w kampanii reklamowej radia, jako medium które pozwala na zwiększenie częstotliwości kontaktu odbiorcy z przekazem.
Wiosenna kampania reklamowa koncentruje się na pokazaniu korzyści płynących z oferty BRE Banku dla MSP oraz podkreślenie jej unikalności.
Cel ten osiągnięto poprzez umiejętne połączenie komunikatu produktowego z warstwą wizerunkową.
„Główne hasło kampanii " 4 miliony dla Twojej firmy" ma przyciągnąć uwagę przyszłych Klienta obietnicą wyjątkowych korzyści. Unikalność oferty dodatkowo uwiarygodniają nasi doradcy, którzy w przewrotny sposób gwarantują najwyższą jakość oferty” – zaznacza Szymon Midera, Wicedyrektor Departamentu Marketingu BRE Banku.
W reklamach pojawiają się cztery komunikaty:
"Jeżeli znajdziesz lepszą ofertę, więcej się nie zobaczymy"; "Jeżeli znajdziesz lepszą ofertę, możesz się do Pawła nie odzywać"; "Jeżeli znajdziesz lepszą ofertę, szef Basi mocno się zdziwi"; "Jeżeli znajdziesz lepszą ofertę, wylejesz Maćka z pracy".
W ramach kampanii został przygotowany specjalny serwis internetowy http://www.brebank.pl/pakietyefekt/, w którym Klienci mogą szybko i wygodnie zapoznać się ze szczegółami oferty, złożyć wniosek o produkt czy też skontaktować się z doradcą.
Podstawowym medium użytym w kampanii jest prasa. Reklamy pojawią się w ogólnopolskich dziennikach, gwarantujących szeroki zasięg komunikacji (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Puls Biznesu, dodatek "Banki dla firm”) w dziennikach regionalnych, tygodnikach opiniotwórczych (Wprost, Polityka) oraz w prasie branżowej (Gazeta MSP).
Po raz pierwszy zdecydowano się na wykorzystanie radia, które pozwala na zwiększenie częstotliwości kontaktu odbiorcy z przekazem. Do promocji radiowej wybrano najlepiej dopasowaną do grupy docelowej stację ogólnopolską PR Trójka, a jako uzupełnienie - warszawskie stacje lokalne (PIN, TOK FM).
W przypadku Internetu skoncentrowano się na serwisach finansowych, biznesowych i gospodarczych (Gazeta.pl,Oonet.pl, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Pit.pl, Vat.pl, Podatki.pl, Infor.pl, Money.pl i Bankier.pl). Wykorzystywane formy reklamy internetowej to banery, banery śródtekstowe i e-mailing.
Kreację opracowała Agencja Reklamowa Czteryczwarte, media natomiast zaplanował dom mediowy Vizeum Polska.