ŚwiatNorwegia: następca tronu nie chciał być żywą reklamą

Norwegia: następca tronu nie chciał być żywą reklamą

Następca dworu Norwegii książę Haakon odmówił wzięcia udziału w biegu ulicami Oslo w koszulce z logo sponsora imprezy. Organizatorzy musieli na poczekaniu zrobić koszulkę bez reklamy.

04.05.2001 | aktual.: 22.06.2002 14:29

Głównym sponsorem imprezy była największa sieć handlowa o nazwie Hakon, lecz przez jedno "a". Właściciel firmy, Stein Erik Hagen, zaliczany jest do najbogatszych Norwegów.

Przed trzema laty księżniczka Martha otrzymała od Hagena w prezencie bardzo drogiego konia razem z kilkuletnim utrzymaniem. Pomimo sprzeciwu opinii publicznej prezent przyjęła.

Hagen tłumaczył, że chodzi mu tylko o dobro norweskiego sportu. Jednak dwa tygodnie później poprosił króla Haralda o obecność podczas otwarcia nowego sklepu w Estonii.

Książe Haakon, startujący po raz drugi w biegu na 10 kilometrów w Oslo, odmówił reklamowania sponsora imprezy zapewne wiedząc, że będzie najbardziej fotografowanym zawodnikiem. (mag)

haakonnorwegiareklama
Zobacz także
Komentarze (0)