Nietypowa promocja internetowa piwa Miller
W nowej kampanii internetowej piwa Miller, specjalnie na potrzeby kreacji internetowej, przy wykorzystaniu techniki blue box i zaangażowaniu aktora, został przygotowany profesjonalny materiał video.
Po dokonaniu specjalnej obróbki i zachowaniu przezroczystego tła materiał ten jest emitowany na portalu Onet.pl. Takie rozwiązanie sprawia wrażenie jakby bohater reklamy był integralną częścią serwisu i stąpając po nim, wychodził na ekran zza kulis. - Wykorzystanie niestandardowego, pozacennikowego formatu reklamowego wymagało od nas ścisłej kooperacji z klientem, agencją kreatywną i portalem. Tak bliska współpraca staje się już standardem, jako że media i przekaz reklamowy są ze sobą coraz ściślej powiązane - mówi Wiktor Goliszek ze Starcom Next. To pierwsza tak duża kampania piwa Miller, dotychczas komunikowanego do społeczności clubbingowych. Poza Onet.pl, w kampanii wykorzystne będą także pakiety zasięgowe w portalach Onet.pl i Wirtualna Polska oraz komunikator Gadu-Gadu. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości marki Miller, piwa dotychczas dostępnego tylko dla młodych ludzi z dużych miast, a po zmianie pozycjonowania wprowadzonego do szerokiej dystrybucji.
Kampania, która potrwa do drugiej połowy października. została zaplanowana przez Starcom Next. Kreacje przygotowała agencja interaktywna Wide Open.