Trwa ładowanie...
d3y57h1
29-08-2005 08:39

Nietypowa promocja internetowa piwa Miller

W nowej kampanii internetowej piwa Miller, specjalnie na potrzeby kreacji internetowej, przy wykorzystaniu techniki blue box i zaangażowaniu aktora, został przygotowany profesjonalny materiał video.

d3y57h1
d3y57h1

Po dokonaniu specjalnej obróbki i zachowaniu przezroczystego tła materiał ten jest emitowany na portalu Onet.pl. Takie rozwiązanie sprawia wrażenie jakby bohater reklamy był integralną częścią serwisu i stąpając po nim, wychodził na ekran zza kulis. - Wykorzystanie niestandardowego, pozacennikowego formatu reklamowego wymagało od nas ścisłej kooperacji z klientem, agencją kreatywną i portalem. Tak bliska współpraca staje się już standardem, jako że media i przekaz reklamowy są ze sobą coraz ściślej powiązane - mówi Wiktor Goliszek ze Starcom Next. To pierwsza tak duża kampania piwa Miller, dotychczas komunikowanego do społeczności clubbingowych. Poza Onet.pl, w kampanii wykorzystne będą także pakiety zasięgowe w portalach Onet.pl i Wirtualna Polska oraz komunikator Gadu-Gadu. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości marki Miller, piwa dotychczas dostępnego tylko dla młodych ludzi z dużych miast, a po zmianie pozycjonowania wprowadzonego do szerokiej dystrybucji.

Kampania, która potrwa do drugiej połowy października. została zaplanowana przez Starcom Next. Kreacje przygotowała agencja interaktywna Wide Open.

d3y57h1
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3y57h1
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj