Trwa ładowanie...
23-09-2011 08:24

Nie wiedzieli, że głosują na Kurskiego, tak się zmienił

Pięknieją, chudną, młodnieją - ale tylko na papierze. Rozmawiamy o plakatowej kampanii wyborczej. Czy na fotografii politykowi opłaca się zmienić nie do poznania? Andrzej Person, kandydat na senatora z list PO, chwali się, że na swoim plakacie jest tak przystojny, że według niektórych Robert Redford i Rrobert De Niro mogą się schować.

Nie wiedzieli, że głosują na Kurskiego, tak się zmieniłŹródło: WP.PL
d3umud5
d3umud5

Z opowieści Marka Migalskiego (PJN) wynika, że bywa to ryzykowne. W ostatniej kampanii wyborczej do europarlamentu Jacek Kurski był tak odmieniony, że wyborcy nie mieli świadomości, że to na niego głosują.

Czy wszyscy tak się zmieniają? Ryszard Czarnecki (PiS), który wprawdzie nie walczy obecnie o mandat, ale oceniając swoje ostatnie plakaty uważa, że był "prawie taki sam", jak w rzeczywistości.

Andrzej Person, kandydat na senatora z list PO, chwali się, że na swoim plakacie jest tak przystojny, że według niektórych Robert Redford i Rrobert De Niro mogą się schować. Zero modyfikacji deklarują z kolei Marek Wikiński (SLD) i Janusz Piechociński (PSL).

* Reporter: Dominika Leonowicz, Wirtualna Polska*

d3umud5
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3umud5
Więcej tematów