ŚwiatNaukowcy wreszcie wiedzą, co lepsze - zakupy czy porno

Naukowcy wreszcie wiedzą, co lepsze - zakupy czy porno

Atrakcyjne promocje i upusty wywołują u potencjalnych klientów podobne podniecenie, jakie towarzyszy oglądaniu filmów pornograficznych - donosi The Daily Telegraph.

13.09.2010 | aktual.: 13.09.2010 19:28

Naukowcy z Uniwersytetu Westminsterskiego badali ruchy gałek ocznych i reakcje emocjonalne 50 badanych, którzy oglądali różne promocje i oferty. Następnie wyniki uporządkowali w dziesięciostopniowej skali, co pozwoliło porównać je z innymi doznaniami.

Przy wyniku 10 stopień emocji i podniecenia jest u człowieka tak wysoki, że może być nawet niebezpieczny dla życia. Za to wyniki pomiędzy pięć a siedem towarzyszą ludziom oglądającym m.in. filmy pornograficzne.

Równie wysoki wyniki zanotowano przy promocji pasty Marmite, do której za darmo dorzucano audiobook z popularnym wśród dzieci bohaterem Koszmarnym Karolkiem. Na widok tej promocji, badani osiągali poziom podniecenia wynoszący aż 5.8 w dziesięciostopniowej skali.

Podobne podniecenie wywoływały m.in. promocja mleka i darmowy gadżet z filmowej serii Wallace & Gromit dodawany do chleba.

Badania nie są jeszcze ukończone, ale według wstępnych ustaleń, podniecenie wzbudzone u potencjalnych kupców sprzyjało zakupowi danego produktu.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
badaniapornografiaseks
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (17)