MPG Media Planning wdraża sieciową metodologię pracy
MPG Media Planning będzie pracować dla swoich klientów w oparciu o globalną metodologię pracy MPG Concert.
Jak podano w komunikaci MPG Concert to usystematyzowany proces budowy strategii komunikacji mediowej umożliwiający jej strategiczną poprawność i precyzyjność. Metodologia ta wyodrębnia, z procesu planowania i realizacji kampanii mediowej, trzy kluczowe elementy: 1/ badania i analizę, 2/ syntezę informacji oraz 3/ implementację i pomiar.
MPG Concert to metodologia pracy oparta na międzynarodowym know-how MPG Media Planning, wspierana przez największe globalne autorytety w dziedzinie komunikacji i mediów. Integralną częścią procesu są, stosowane przez MPG, narzędzia strategiczne (ocenione najwyżej przez RECMA spośród wszystkich narzędzi używanych przez domy mediowe) oraz używane wcześniej elementy procesu MPG Catalyst.
„Wprowadzenie procesu MPG Concert zapewni, że kampanie realizowane przez MPG Media Planning będą lepiej zaprojektowane strategicznie, co niezależnie od jakichkolwiek innych parametrów mediowych jest kluczowym elementem w osiągnięciu skutecznej komunikacji. W tym roku zamierzamy przeszkolić za granicą 70% osób zajmujących się planowaniem kampanii dla Klientów. Uważamy, że poprzez pełne przeszkolenie osób pracujących na projektach i absolutny wymóg stosowania MPG Concert przyczyni się do tego, że kampanie realizowane przez MPG Media Planning będą dostarczały najwyższą skuteczność komunikacyjną” - powiedział Jacek Dzięcielak, CEO MPG w Polsce.