Mobijoy! i V&P dla Hochlandu
Rozpoczęła się akcja promocyjna serków Almette przygotowana przez Agencję Reklamową V&P oraz agencję marketingu mobilnego Mobijoy!.
13.12.2006 07:10
Do końca kwietnia smakosze serka Almette, produkowanego przez firmę Hochland mają szansę wygrać wyprawy do najbardziej urokliwych zakątków świata.
W sklepach dostępne są specjalne opakowania Almette z kodami promocyjnymi umieszczonymi na spodzie kubeczka. Osoby, które wyślą SMS-em trzy kody konkursowe (lub wpiszą je na specjalnie uruchomionej stronie internetowej) będą miały szansę pojechać do jednego z czterech wyjątkowych miejsc. Na zwycięzców czekają wyprawy do Patagonii, Nowej Zelandii i Australii, parku Yellowstone w USA, oraz nad Wodospady Foz do Iguaca w Ameryce Południowej.
Wycieczki losowane będą raz w tygodniu, codziennie natomiast będzie można wygrać cyfrowe aparaty fotograficzne Olympus.
W komunikacji konkursowej wykorzystano internet oraz mobile.
Dla Pawła Niedbały, Senior Brand Managera Hochland - SMSy są dziś nieodzownym elementem akcji promocyjnych.
Ten kanał komunikacji, prosty i intuicyjny przyczyni się na pewno do dużego zainteresowania konkursem - dodał Piotr Strzyżewski, Senior Account Manager z Agencji V&P.