Miss Polonia z "Avanti"
Malwina Ratajczak, zdobywczyni tytułu Miss Polonia 2005, znalazła się na lutowej okładce pisma shoppingowego "Avanti".
24.01.2006 | aktual.: 24.01.2006 08:13
”Malwina stała się wizytówką „Avanti”, ponieważ doskonale reprezentuje grupę docelową tego miesięcznika. Nasze czytelniczki to młode kobiety, dbające o swój wygląd, mające wyrobiony gust, ceniące własne zdanie. Malwina uosabia wszystkie te cechy” – mówi Jarosław Matuszewski, dyrektor marketingu pionu czasopism Agory.
”Avanti” na rynku jest od marcu 2004 r. Pismo skierowane jest do kobiet w wieku 18-34 lata, mieszkanek miast, zainteresowanych modą, zdrowym trybem życia i lubiących robić zakupy.
Średnia sprzedaż miesięcznika w okresie styczeń-październik 2005 wyniosła 131 tys. egz. dane(ZKDP).
”Avanti” jest najpopularniejszym, po „Twoim Stylu”, pismem kobiecym. Co miesiąc sięga po niego około 604 tyś. osób*.
Nowa kampania miesięcznika „Avanti” z Malwiną Ratajczak obejmie telewizję, prasę, outdoor, internet. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink i Agora SA.
*PBC, MillwardBrown SMG/KRC, CCS, styczeń - grudzień 2005,kobiety n=18 491