Milka na wiatach przystankowych AMS
Po raz pierwszy w Polsce w niestandardowej kampanii na wiatach
przystankowych AMS zastosowano pulsujące plakaty. To główny
element, rozpoczynającej się 1 lutego 2008 r., walentynkowej
promocji marki I Love Milka przygotowanej przez firmę Kraft Foods
Polska.
04.02.2008 08:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Ekspozycja potrwa przez dwa tygodnie. Na 100 citylightach AMS, spośród 400 wykorzystanych w kampanii, po raz pierwszy w Polsce zastosowano nowoczesną technologię druku polegającą na elektroluminescencji. Charakterystyczne dla marki Milka serce umieszczone w centralnym punkcie plakatu pulsuje światłem, zmieniając odcień na bardziej intensywny i dając w ten sposób efekt animacji.
Kampanię zobaczą mieszkańcy: Krakowa, Poznania, Szczecina, Trójmiasta, Warszawy i Wrocławia.
Najnowsza kampania marki I Love Milka na nośnikach reklamy zewnętrznej zostanie wsparta spotami w telewizji oraz kinach, a także działaniami w internecie. W Multikinie w całej Polsce będzie prowadzona także promocja dla konsumentów - pierwsze 200 osób, które 14 lutego po 18:00 przyjdą do kina z opakowaniem pralin I Love Milka 125g, 150g lub 230g albo z 3 opakowaniami I love Milka 50 g, otrzyma wejściówkę dla dwóch osób na dowolny seans emitowany w Walentynki. Promocja będzie komunikowana w internecie oraz w sieci kin Multikino.