'Mieszkanie z widokiem na więcej'

PKO Bank Polski rozpoczął w poniedziałek 18 września br. kampanię promocyjną kredytu hipotecznego 'Własny kąt mix'.

20.09.2006 | aktual.: 20.09.2006 08:02

Kampania przebiega pod hasłem „Mieszkanie z widokiem na więcej” – z kredytem mieszkaniowym nie musisz się ograniczać, możesz go przeznaczyć na każdy cel mieszkaniowy, a także sfinansować nim dowolne potrzeby lub zobowiązania.

- Celem kampanii jest zainteresowanie klientów realizacją marzeń o własnym domu, dzięki środkom pochodzącym z kredytu hipotecznego PKO Banku Polskiego.– mówi Marek Kłuciński, dyrektor Departamentu Promocji i Komunikacji w PKO BP. – 'Własny kąt mix' wyróżnia się tym, że osoby korzystające z niego mogą za uzyskane tą drogą środki kupić mieszkanie lub dom, a jednocześnie spłacić kredyt mieszkaniowy zaciągnięty w innym banku, wyposażyć mieszkanie lub kupić samochód a nawet wycieczkę zagraniczną, na warunkach cenowych kredytu mieszkaniowego.

Kampania w Internecie

- Koncepcja kreatywna polegała na integracji tych reklam z interfejsem, zawartością i tematyką wszystkich największych polskich portali, wortali finansowych, mieszkaniowych i informacyjnych. Zależy nam na stworzeniu wrażenia, ze użytkownik ma do czynienia z wiarygodnym poleceniem produktu. Ta kampania w 100% wykorzystuje potencjał Internetu, jako medium, w którym najczęściej szukamy informacji dotyczących kredytów. Warto też zaznaczyć, że np. Money.pl w 2005 roku zanotował czterokrotny wzrost sprzedaży kredytów mieszkaniowych w stosunku do roku 2004." - mówi Anna Kaczmarek, media planner HYPERmedia i zarazem autor kampanii WŁASNY KĄT MIX.

Działania promujące kredyt mieszkaniowy w internecie prowadzone będą od 18 września do końca października br. i będą miały dwojaki charakter.

Podstawowym działaniem będzie szeroka kampania obejmująca: największe portale (Onet, Wirtualna Polska, Interia, Gazeta), serwisy finansowe (Money, Bankier, Puls Biznesu, Elfin, Expander),wortal mieszkaniowy Murator i komunikator Gadu-Gadu

Na potrzeby tej kampanii przygotowane zostały niespotykane dotąd w Internecie reklamy trójwymiarowe, a także kreacje dźwiękowe z grafiką o bardzo wysokiej jakości, zapewniające interakcję z internautą. Uzupełnieniem dla podstawowej kampanii będą działania ambientowe w postaci niestandardowych form reklamowych, nieoznaczonych marką banku, ani produktu. W efekcie internauta będzie spotykał się z reklamą banku w najmniej spodziewanych miejscach. W ramach działań niestandardowych wykorzystane zostaną:stałe lub dodatkowe elementy menu serwisów internetowych,ankiety, podpowiedzi kontekstowe w formie boksów tematycznie związanych z treścią strony,podlinkowanie słów kluczowych z artykułów redakcyjnych serwisu, czat internetowy.Działania niestandardowe obejmą następujące serwisy: Wirtualna Polska, Gazeta, Money, Trader, Murator, Tabela Ofert.

Za kampanię internetową odpowiedzialna jest agencja interaktywna HYPERmedia.

Mailing do wyselekcjonowanej grupy potencjalnych klientów

Wyróżnikiem kampanii reklamowej będzie zakrojony na szeroką skalę mailing pod hasłem „Pocztówka z wakacji” Celem mailingu będzie dotarcie do osób bezpośrednio zainteresowanych zakupem mieszkania i zaciągnięciem kredytu mieszkaniowego oraz poinformowanie ich o zaletach kredytu. Mechanizm akcji będzie polegał na wysłaniu do 190 tys. potencjalnych klientów odręcznie napisanej kartki pocztowej z zagranicznych wakacji prezentującej benefity kredytu mieszkaniowego WŁASNY KĄT MIX.

Przykład tekstu, który znajdzie się na kartce: „Serdeczne pozdrowienia z cudownej podróży. Hotel rewelacja ! Kuchnia – doskonała, drinki, pełen wybór. All inclusiv – to jest to ! Szkoda, że Was tu nie ma. Strzaskani na brąz Beata i Robert.PS A mówiliśmy – weźcie Kredyt Mieszkaniowy WŁASNY KĄT MIX w PKO BP – mielibyście i na mieszkanie i na podróże.”

Prasa

Kampanię prasową w prasie ogólnopolskiej i regionalnej w terminie od 19 września br. do końca grudnia br. Dodatkowo w wybranych dziennikach i tygodnikach zarówno w prasie ogólnopolskiej jak i regionalnej reklama będzie zamieszczana w postaci pasków w dodatkach tematycznych.

AGENCJE ODPOWIEDZIALNE ZA KAPMANIĘ

Kreacja Internet :Hypermedia Kreacja ATL: PZL (Przybora Zaniewski Limited)

Kreacja BTL: EURO RSCG 4D

Dom mediowy: Optimum Media OMD

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)